⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون مدرسه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

دانلود فون جشن شکوفه ها برای عکس مدرسه و شروع سال تحصیلی ، این بک گراند مدرسه (۱ فایل) برای فتوشاپ در ابعاد ۳۰×۴۰ سانتیمتر با کیفیت ۳۰۰ دی پی آی و بصورت لایه باز پی اس دی PSD آماده استفاد می باشد. بک گراند جشن شکوفه ها برای تهیه عکس یادگاری از شروع به کار مدارس و آغاز سال تحصیلی کاربرد دارد . در این بک گراند لایه باز از زمینه کودکانه با بادکنک ، تخته سیاه و لوازم التحریر مثل مداد رنگی و خطکش استفاده شده است.

عکس کودک با لباس فارغ التحصیلی نیز در این فون لایه باز قرار دارد ، شما میتوانید سر کودک خود را روی صورت این کودک جایگزین کنید.

کد محصول ۳۸۹۱

۱ فایل لایه باز – در ابعاد ۳۰*۴۰

دانلود فون جشن شکوفه ها برای عکس مدرسه

برای دریافت و دانلود این فایل جشن شکوفه ها ، یا جشن ابتدای مدرسه ، با کیفیت عالی ، روی دکمه ی خرید که در پایین همین مطلب قرار گرفته ، بزنید و پس از وارد کردن اطلاعات دقیق نام و نام خانوادگی ، ایمیل و (شماره همراه بصورت انگلیسی) و در مرحله ی بعدی ، پرداخت انلاین ، لینک به ایمیل شما می آید و همچنین بلافاصله پس از پرداخت مبلغ ، به شما نمایش داده می شود و میتوانید دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

لایه های این فون جشن الفبا psd بوده و همانطور که در عکس زیر می بینید عناصر لایه های آن نیز از هم مجزا می باشد تا شما بتوانید بر اساس سلیقه خود آن را ویرایش کنید. و حتی برای فارغ التحصیلی نیز می تواند کاربردی باشد. این کار با جابجایی لایه ها بر اساس سلیقه شما و تلفیق المان ها توسط خود شما قابل اجرا است و کاملا به سلیقه خود شما است.

همچنین شما میتوانید این عکس را بعد از طراحی چاپ نمایید و بر روی تخته شاسی نیز به دانش آموزان تحویل دهید تا بعنوان یادگاری باقی بماند.

فون لایه باز جشن شکوفه ها

برای خرید این فون مدرسه (فون لایه باز جشن شکوفه ها) روی دکمه خرید زیر کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده درج نمایید، لینک دانلود علاوه بر اینکه پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود به ایمیل (صندوق پست الکترونیکی) شما نیز ارسال می شود. لطفا در درج اطلاعات خود دقت نمایید و ادرس ایمیل خود را صحیح تایپ نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.