⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

فایل لایه باز جشن شکوفه ها و آغاز مدرسه برای طراحی عکس های دانش آموزان در بدو ورود به مدرسه را در این مطلب از سایت پی اس دی ها آماده کرده ایم. در این فون لایه باز تمامی لایه ها کاملا جدا از هم هستند. جشن شکوفه ها در واقع جشنی است که در روز اول مدرسه برای کلاس اولی ها با این عنوان در مدرسه برگزار میشود و شما از این بک گراند زیبا میتوانید برای طراحی عکس های کلاس اولی ها در این جشن ، استفاده کنید.

لایه ی کتاب ها ، بک گراند ، پترن دیوار آجری ، تخته سیاه مدرسه ، متن نوشته شده ، شکوفه ها و گل ها همگی در لایه های جداگانه قرار داده شده است (عکس کودک در فایل اصلی وجود ندارد و فقط برای نمونه است)

 کد محصول : ۳۸۸۷

تعداد و فرمت : یک فایل لایه باز با فرمت psd و ابعاد ۳۰ در ۴۰ cm

 

فایل لایه باز جشن شکوفه ها و آغاز مدرسه

فایل لایه باز جشن شکوفه ها و آغاز مدرسه بصورت کاملا پی اس دی

برای دریافت و دانلود این فایل جشن شکوفه ها ، یا جشن ابتدای مدرسه ، با کیفیت عالی ، روی دکمه ی خرید که در پایین همین مطلب قرار گرفته ، بزنید و پس از وارد کردن اطلاعات دقیق نام و نام خانوادگی ، ایمیل و (شماره همراه بصورت انگلیسی) و در مرحله ی بعدی ، پرداخت انلاین ، لینک به ایمیل شما می آید و همچنین بلافاصله پس از پرداخت مبلغ ، به شما نمایش داده می شود و میتوانید دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.