⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک, بک گراند نوزاد, دانلود ویژه

خرید بک گراند کودک پاییز و هالوین در سایت پی اس دی ها فرخی که بزرگترین و اولین مرجع تخصصی بک گراند عکاسی آتلیه ای می باشد. در این مجموعه چهار بک گراند عالی و زیبا با کیفیت بسیار بالا ، جهت طراحی عکس های آتلیه و تغییر بک گراند عکس قرار دارد که با تسلط روی فتوشاپ براحتی میتوانید عکس های حرفه ای و جذابی را با این بک گراند ها طراحی کنید.

در تصویر پایین عکسی از دکور تخت نوزاد و یا بک دراپ نوزاد و کودک را مشاهده می کنید که هم میتوانید عکس نوزاد خود را بصورت خوابیده روی این تخت طراحی کنید و هم جهت ژست سوژه کودک در حالت نشسته میتوانید آن را استفاده کنید.

کد محصول: ۳۹۱۷

تعداد و فرمت: ۴ بک گراند با کیفیت عالی و فرمت jpg

خرید بک گراند کودک پاییز و هالوین

نمونه ای از طراحی با این بک گراند پاییزی را در تصویر بالا مشاهده میکنید. عکس کودک فقط جهت ایده و نمونه ی طراحی در این تصویر قرار گرفته و در پک اصلی عکس کودک قرار ندارد.

 

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

بقیه ی نمونه های این مجموعه ی پاییزی را در ادامه مطلب ببینید.

تصویر پایین نمونه دکور زیبا و با کیفیت هالوین و پاییز است که شامل دکور کدو و استند و جارو می باشد. شما میتوانید عکس کودک را با لباس هالوین و یا لباس پاییزی داخل این بک دراپ عکس قرار دهید.

خرید بک گراند کودک پاییز و هالوین

عکس زیر نمونه بک گراند هالوین و پاییز است که شامل دکور شومینه ، چراغ شمعدان ، کدو ، صندلی کودک ، و تخته سیاه است که براحتی میتوانید در فتوشاپ ، نوشته ی روی تخته را پاک کنید و متن دیگری را جایگزین نمایید.

خرید بک گراند کودک پاییز و هالوین

خرید بک گراند کودک پاییز و هالوین

و نهایتا تصویر بک گراند شماره ی چهار این مجموعه بکگراند هالوین و پاییز را در عکس پایین مشاهده میکنید که دکور زیبایی از شومینه ، ریسه ی پاییزی ، کدو و … می باشد و براحتی میتوانید عکس کودک خود را روی پاف موجود در این عکس در حالت نشسته طراحی کنید و یا نوزاد را در حالت خوابیده روی آن قرار دهید.

خرید بک گراند کودک پاییز و هالوین

 

 

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.