⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

دانلود بک گراند لایه باز یلدا و شب چله بصورت سنتی

در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، یک نمونه دیگر از بک گراند های سفره ی یلدا را مشاهده می کنید که برای طراحی عکس های آتلیه ای و عکس کودک در مهد کودک و مدرسه در مناسبت شب یلدا قابل استفاده است و براحتی میتوانید عکس کودک خود را روی این بک گراند جایگزین کرده و در پشت سفره ی یلدا قرار دهید.

کد محصول : ۳۹۲۳

تعداد و فرمت : ۱ بک گراند پی اس دی با کیفیت عالی و قابل چاپ و طراحی تا ابعاد ۲۰ در ۳۰ سانتی متر

 دانلود بک گراند لایه باز یلدا و شب چله بصورت سنتی

در این بک گراند سفره ی شب چله ، فقط بعضی از آبجکت ها در لایه های جدا قرار گرفته اند. بادکنک ها و انار ی که روی جعبه ی موسیقی قرار گرفته در لایه های جدا قرار دارد و میز یا سفره ی شب چله از بک گراند جداست و براحتی میتوانید عکس سوژه ی مورد نظر خود را در پشت این سفره ی یلدایی قرار دهید.

بقیه ی آبجکت های سماور ، هندوانه ، دیوان حافظ ، گلدان ، بشقاب سیب و میوه ، دایره ، شمع و شمعدان و جعبه ی موسیقی ، همانطور که مشخص است در یک لایه هستند. و یک سفره ی واقعی از شب یلدا است که از آن عکس گرفته شده. بک گراند سیاه و نقاط نورانی نیز در لایه های جدا می باشد.

برای طراحی در این بک گراند شب چله ، تنها نیاز است که عکس کودک را در بک گراند سفید بگیرید و پس از دوربری توسط نرم افزار فتوشاپ ، داخل این بک گراند یلدا و در پشت میز یلدا قرار دهید.

برای خرید این بک گراند یلدا ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید ، پس از نوشتن اطلاعات کامل و شماره همراه و ایمیل بصورت دقیق و کامل (بصورت لاتین) و پرداخت آنلاین ، لینک دانلود این فون یلدا را در ایمیل خود دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود بک گراند لایه باز یلدا و شب چله بصورت سنتی

دانلود بک گراند لایه باز یلدا و شب چله بصورت سنتی

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.