⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

دانلود بک گراند شب یلدا با دکور انار در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی یک پی اس دی یلدا با تم انار آماده کرده ایم که مناسب طراحی عکس های یلدا و شب چله است . این فایل لایه باز شامل دکور انار ، دیوان حافظ ، میز های سفید ، استند عشق ، انار سفالی ، دکور هندوانه ، شاخه های خشک زمستانی ، استند درخت سفید و انار های آویزان ، و متن لایه باز نستعلیق است، و پولیش زیر پای کودک نیز در این فایل لایه باز موجود است.

همچنینن میتوانید بک گراند وایت روم این فون لایه باز یلدا را عوض کنید و پس زمینه ی دیگری در زمینه و موضوع زمستان و یلدا انتخاب و جایگزین کنید. شما در این فایل در سمت راست تصویر ، هم میتوانید لایه ی شاخه ها را فعال کنید و هم میتوانید لایه ی درخت سفید را که بصورت دکور آتلیه است، فعال نمایید.

این فون لایه باز آتلیه ای مناسب طراحی عکس های آتلیه و عکس های مدارس و مهد و پیش دبستانی می باشد و برای طراحی عکس در این بک گراند زیبا و جذاب ، شما باید عکس سوژه را دوربری کرده و در این فون جایگزین نمایید.

بک گراندهایی که زیبایی کار شما را دوچندان می کند و شما با تهیه این فایل نیازی به دکورهای مختلف که فضای آتلیه را اشغال می کند را ندارید .بکگراند لایه باز شب یلدا فرمت کار PSD و از قابلیت های پی اس دی این است که شما می توانید لایه ها را که مورد نیاز کار می باشد را جابجا و یا حذف نمائید.

شب یلدا بلند ترین شب سال است که ایرانیان در این شب جشن میگیرند و با چینش سفره های سنتی دور هم جمع می شوند و سفره را با آجیل ، خشکبار ، دیوان حافظ ، انار و هندوانه و … پر می کنند.

کد محصول : ۳۹۲۹

تعداد و فرمت: ۱ فایل پی اس دی psd کاملا لایه لایه با کیفیت عالی و در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

درخت سمت راست تصویر در دو شکل داخل این فایل قرار دارد.

دانلود بک گراند شب یلدا با دکور انار

برای خرید و دانلود این پی اس دی شب یلدا ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات کامل و ایمیل و شماره همراه دقیق و بصورت لاتین و همچنین پرداخت انلاین ، لینک دانلود را بلافاصله در ایمیل خود دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.