⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, بک گراند سنتی, تصاویر دوربر شده

لباس سنتی محلی پسرانه لایه باز

کد محصول: ۳۹۳۹

تعداد و فرمت : ۳ عدد لباس محلی پسرانه در قالب یک فایل پی اس دی psd

کاملا لایه لایه با کیفیت عالی و ابعاد ۲۰ در ۳۰

لباس سنتی محلی پسرانه لایه باز

در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، سه فایل لباس محلی روستایی برای عکس های پسرانه آماده کرده ایم . این لباس های سنتی بصورت دوربر شده و آماده طراحی هستند و از بک گراند جدا میباشند. لباس ها از بک گراند و سایه و پوف سنتی زیر پاهای کودک ، جدا هستند.

لباس محلی به لباسی گویند که افراد بومی یک منطقه می‌پوشند. این لباس معمولاً برگرفته از آداب و رسوم هر منطقه و با توجه به منابع موجود در آن منطقه است. پوشش محلی معمولاً در شهرها و روستاهای نزدیک به هم تفاوت چندانی ندارد.

شما می توانید عکس صورت کودک را در این لباس ها مونتاژ کنید و در بک گراند دیگری که میتواند بکگراند سنتی و یلدا باشد ، طراحی کنید.

فایل لایه باز لباس سنتی و محلی با شلوار کردی ، لباس محلی قرمز با جلیقه پسرانه ، برای طراحی عکس های سنتی و محلی کودک و نوجوان و عکس های یلدا ، جهت مونتاژ صورت کودک ، مونتاژ عکس پسرانه روی لباس سنتی

توجه کنید که این فایل پی اس دی سنتی ، فقط فایل است و لباس سنتی را موجود نداریم- دانلود لباس سنتی دخترانه لایه باز

برای خرید دانلودی این سه فایل لباس لایه باز محلی و روستایی روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین مبلغ این پک ، لینک دانلود را دریافت کنید و همچنین لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت کنید. (اطلاعات شماره همراه را بصورت لاتین وارد کنید)

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.