⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند عکس کودک, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

بک گراند شب یلدایی برای طراحی آتلیه در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، یک فون لایه باز شب یلدایی برای طراحی عکس های شب چله قرار داده ایم که در لایه های متعدد طراحی شده است. این بک گراند لایه باز ، با کیفیت عالی طراحی شده و تمامی لایه های پرده ، میز انار ، هندوانه ها ، پس زمینه ی دیوار سفید ، خانه های پرنده ی آویزان در لایه های جداگانه قرار گرفته و براحتی قابل ادیت یا حذف و جابجایی است.

برای طراحی با این بکگراند عکس کودک خود را دوربری کرده و در پشت میز انار قرار دهید. فرمت این فون شب چله ، پی اس دی است که همانطور که میدانید فایل های پی اس دی را در نرم افزار فتوشاپ میتوانید باز کرده و ادیت کنید و همچنین جهت چاپ عکس های خود از آن ها استفاده کنید.

این بک گراند طراحی طراحان سایت پی اس دی ها می باشد و شما میتوانید از آن برای چاپ عکس های آتلیه ای خود استفاده نمایید. بجای خریدن دکورهای گران قیمت و جاگیر میتوانید از این فایل های زیبا و جذاب برای طراحی عکس های شب چله بصورت مدرن بهره مند شده و هزینه ی ناچیزی را جهت تهیه ی این دکور دیجیتال psd فتوشاپی پرداخت میکنید.

کد محصول : ۳۹۴۲

تعداد و فرمت : یک فایل پی اس دی کاملا لایه باز با کیفیت عالی و دی پی ای ۳۰۰ در ابعاد ۲۰ در ۳۰ cm

بک گراند شب یلدایی برای طراحی آتلیه

بک گراند کاملا لایه باز شب یلدایی ، انار ، هندوانه ، پرده ، لانه پرنده

برای خرید و دانلود این فایل لایه باز شب یلدا ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات کامل و ایمیل و شماره همراه دقیق و بصورت لاتین و همچنین پرداخت انلاین ، لینک دانلود را بلافاصله در ایمیل خود دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.