⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

بک گراند بهار و نوروز بصورت لایه باز برای طراحی عکس کودک را در این مطلب با لایه های متنوع آماده کرده ایم. این لایه ها بعضا در این فایل پی اس دی ، بصورت جدا از بک گراند و قابل جابجایی و حذف هستند. دو تنگ ماهی با شکل های مختلف در این فایل پی اس دی قرار دارد که با فعال کردن هر کدام میتوانید طرحی متفاوت ارائه دهید. سبزه ، تنگ ماهی ، گل های قرار گرفته روی میز و همچنین میز دراور سفید رنگ از بکگراند جدا هستند و میتوانید آن ها را جابجا کنید و بر اساس محل قرار گیری سوژه تغییر مکان بدهید.

کد محصول: ۳۹۸۹

یک فایل لایه باز با فرمت پی اس دی ، در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر و کیفیت عالی

بک گراند بهار و نوروز بصورت لایه باز

بک گراند بهار و نوروز بصورت لایه باز

بک گراند بهار و نوروز بصورت لایه باز

جهت دریافت فایل لایه باز نوروز ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از وارد کردن اطلاعات دقیق و پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، لینک به شما نمایش داده میشود. همچنین یک لینک نیز به ایمیل شما می آید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

در تصاویر پایین مدلی دیگر از چینش لایه های هفت سین را مشاهده میکنید و همچنین طراحی دیگری از عکس کودک در این فون کودک لایه باز را در تصویر زیر می بینید. شما نیز میتوانید عکس کودک را بصورت ژست نشسته و ایستاده در این بک گراند لایه لایه ، جایگزین نمایید.

دانلود بکگراند هفت سین لایه باز ، تنگ ماهی ، سبزه ، هفت سین ۱۴۰۰ ، نوروز ۱۴۰۰، بک گراند عکس نوروز

نمونه طراحی با فون لایه باز هفت سین با تنگ ماهی به شکلی دیگر و سال ۱۴۰۰

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.