⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

دانلود دکور هفت سین عکس نوروز

دانلود دکور هفت سین عکس نوروز دانلود فایل دکور بک گراند لایه باز هفت سین و دکور آتلیه ای نوروز با تم مدرن بصورت پی اس دی و قابل ویرایش در فتوشاپ ، از اولین و بروزترین سایت تخصصی آتلیه و عکاسی در ایران ، پی اس دی ها فرخی

در این فایل لایه باز ، بادکنک ها ، نورهای بوکه ،ظرف سیب ، استند ۹۹ ، تنگ ماهی ، سبزه و گل های جلوی سبزه  از بک گراند جدا و در لایه های جدا از هم هستند و قابلیت جابجایی و حذف دارند.

در هیچ کدام از فایل های سایت، عکس سوژه در فایل اصلی وجود ندارد. شما باید عکس کودک خود را در تصویر جایگزین کنید.

کد محصول: ۴۰۰۹

یک فایل لایه باز هفت سین آتلیه ای با کیفیت عالی وفرمت psd

در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر و دی پی ای ۳۰۰

دانلود دکور هفت سین عکس نوروز

دانلود دکور هفت سین عکس نوروز

دقت کنید که این فایل ها با نرم افزار فشرده سازی winrar ورژن جدید ، به حالت زیپ در امده اند ، برای خارج کردن آن ها از حالت زیپ ، حتما باید وینرر ورژن جدید را نصب داشته باشید.

برای خریداری و دانلود این فایل لایه باز هفت سین ، نوروز ، بهار ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین ، لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید. شماره همراه باید بصورت اعداد لاتین وارد شود و ایمیل بصورت کامل و دقیق تایپ شود.

 

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.