⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : طرح شال و روسری

فایل طرح روسری برای چاپ روی روسری ، این طرح آماده چاپ برای چاپ روی روسری با قواره بزگ آماده شده است و کیفیت آن بسیار بالا و مناسب برای چاپ روی روسری می باشد. قواره این فایل ۱۴۰×۱۴۰ است. بزرگ بودن اندازه فایل باعث میشود شما آن را برای قواره های کمتر نیز بتوانید چاپ کنید، این فایل طرح آماده روسری باعث می شود شما در سرعت چاپ قدم های مناسبی بردارید و وقت خود را برای طراحی ذخیره کنید. همچنین استفاده از طرح آماده روسری باعث می شود هزینه های جاری شما نیز بسیار کاهش پیدا کند و شما نیاز به هزینه طراحی نداشته باشید. برای خرید هر کدام از طرح ها بصورت مجزا از دکمه خرید که در طیر هر کدام از آنها قرار داده شده است استفاده کنید. اطلاعات مورد نیاز را در دکمه وارد نمایید ، پس از پرداخت وجه ، دکمه دانلود به شما نشان داده می شود ، البته یک نسخه از آن به ایمیل شما نیز ارسال می شود. دقت کنید برای ایجاد ذهنیت از نمای کلی طرح آن را در نمای روسری قرار داده ایم و شما در نهایت فقط فایل چاپی با کیفیت را دریافت می نمایید و نمای گرافیکی روسری د خرید شما وجود ندارد.

کد طرح : sc1008

اندازه۱۴۰×۱۴۰-فرمت Jpg-cmyk-250dpi

فایل طرح روسری

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

طرح آماده و فایل طرح روسری زیر نیز یک طرح آماده برای چاپ روسری است که شما می توانید از آن برای چاپ استفاده کنید . برای تهیه این طرح روی دکمه خرید که در زیر طرح قرار داده شده کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید تا پس از پرداخت وجه موفق ، لینک دانلود به شما نشان داده شود و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما نیز ارسال میشود.

کد طرح : sc1008

اندازه۱۴۰×۱۴۰-فرمت Jpg-cmyk-250dp

فایل طرح روسری

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.