⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند عکس کودک, دانلود ویژه

بک گراند دندونی برای طراحی با برنامه فتوشاپ، این فایل هم برای بک گراند دندونی دخترانه و هم برای بک گراند دندونی پسرانه قایل استفاده است. برای طراحی این فایل کافی است از کودک مورد نظر با پرده و یا پس زمینه یکدست مثل سبز یا آبی یا سفید (کروماکی) عکاسی کنید و با کمک نرم افزار فتوشاپ آن را با دقت دوربری کنید و سپس روی این زمینه قرار دهید . یک نکته بسیار مهمی که در طراحی ها به شما کمک می کند تا زیبایی طراحی های شما هم چند برابر شود این است که دقت کنید چون سایه های دکور به طور طبیعی در تصویر وجود دارد شما هم باید به ایجاد سایه برای سوژه خود دقت کنید و آن را در طراحی لحاظ کنید. همچنین باید دقت کنید که رنگ و نور سوژه شما باید با رنگ و نور بک گراند در طیف برابر قرار بگیرد و اینطور نباشد که عکس سوژه پررنگ تر از بک گراند یا عکس بک گراند پررنگ تر از سوژه باشد.

 کد محصول: ۴۰۶۸

” تعداد و فرمت: ۱ بک گراند با کیفیت ابعاد ۳۰×۴۰ – فرمت jpg ”

بک گراند دندونی

اندازه این این پس زمینه دندونی برای طراحی عکس های ۳۰×۴۰ مناسب است. برای خرید آنلاین و دریافت لحظه ای این پس زمینه باید فرم خرید زیر را تکمیل نمایید و مبلغ را پرداخت نمایید، پس از پرداخت موفق مبلغ کمی منتظر بمانید تا به سایت برگشت شوید تا لینک دانلود آن به شما نمایش داده و باکمک برنامه دانلود منیجر در کامپیوتر خود آن را دانلود نمایید همچنین یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما هم ارسال می شود ، پس لطفا در صحیح نویسی آدرس ایمیل دقت کنید .

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.