⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

بسیاری از والدین دوست دارند از نوزادهای زیبای خود عکس های ماندگاری بگیرند. اما عکاسی از نوزاد به هیچ وجه کار آسانی نیست زیرا آنها همیشه خواب هستند و باید برای داشتن عکس متفاوت، منتظر حرکت های جالب آنها شد. به اصطلاح باید شکار لحظه ها کرد که گاهی کسل کننده می شود.

عکاسی از نوزاد
برای داشتن ایده های بهتر و روش های آسان برای عکاسی از نوزادان در خانه، ترفندهایی که یک عکاس مطرح کرده است را برایتان انتخاب کرده ایم. در این مطلب، بایدها و نبایدها و زمان مناسب برای عکاسی از نوازد را در ادامه بیان کرده ایم.

۱. نورپردازی

عکاسی از کودکان در فضای باز بسیار بهتر است زیرا آنها در بیرون آرام تر هستند. کودکان گرمای خورشید را دوست دارند و در نتیجه آرام می مانند. اما در مواقعی که مجبور به عکاسی در داخل خانه هستید، سعی کنید کودک را در کنار پنجره قرار دهید که نور ملایم و خوبی دارد. انتخاب جهت و میزان نور مناسب در زیبایی و شفافیت عکس تاثیر بسیاری دارد.

عکاسی از نوزاد
۲. استفاده از وسایل رنگی

استفاده از کلاه و شال گردن برای عکاسی از نوزادان هیچ گاه قدیمی و کهنه نمی شود. شال گردن ها اصولا بافت زیبایی دارند و کودکان دوست دارند آنها را همچون لقمه داخل چیزی بپیچانید. اگر متوجه شدید نوزاد از اینکه او را داخل شال پیچیده اید ناراحت است و غر می زند، می توانید کودک را روی شال یا کلاه بخوابانید. به این ترتیب، می توانید عکس فوق العاده زیبایی از کودک بگیرید.

عکاسی از کودک
۳. وسایل پیشنهادی برای عکاسی

وسایلی که می توان در عکاسی از نوزادان از آنها استفاده کرد، متفاوت است. به طور مثال، می توانید از بالشت های طرح و شکل دار، اسباب بازی یا عروسک در اطراف نوزاد استفاده کنید. یا او را داخل پارچه زیبایی قنداق کنید و روی صندلی های متحرک یا تاب قرار دهید.
عکس نوزاد
۴. وسایلی که باید از آنها اجتناب کرد

هرگز از شیشه همچون بطری، کاسه و … در عکاسی نوزادان استفاده نکنید. اگر خیلی تمایل به این کار دارید با فتوشاپ دو تصویر را در کنار هم بگنجانید ولی نوزاد خود را در کنار یا داخل این وسایل خطرناک قرار ندهید. نخستین اصل عکاسی از نوزاد، آسایش و امنیت اوست.

عکاسی از نوزاد
۵. وسایل جالب، عجیب و هنری

برای عکاسی از نوزادان می توانید از اسباب بازی های او یا مبلمان خاص خود استفاده کنید. به طور مثال، از وسایل ماهیگیری، لباس فرشته ها با همه تجهیزاتش، لباس یا وسایل آتش نشان ها و … کمک بگیرید.

عکاسی از نوزاد
۶. عکاسی از چهره آرام کودک در خواب

توصیه ما به والدین این است که در ۵ تا ۱۰ روز نخست تولد از نوزادان خود عکاسی کنند. در این زمان کودک بیشتر زمان خود را در خواب سپری می کند و بسیار شکل پذیر هستند. برای داشتن عکس های زیباتر می توانید از پتو و بالشت سفید استفاده کنید تا چهره کودک در خواب بسیار معصوم تر و آرام تر دیده شود.

عکاسی از نوزاد
۷. دیدن عکس های نوزادان

برای داشتن ایده های خوب و جالب برای عکاسی از کودک باید عکس های بسیاری از آنها را ببینید. وب سایت ها و وبلاگ های متعددی با عکس های الهام بخش در اینترنت وجود دارند. می توانید چیدمانی همچون این عکس ها داشته باشید یا با الهام گرفتن از آنها، ایده های ذهنی خود را اعمال و عکاسی کنید.
عکاسی از کودک
۸. استفاده از رنگ

برای عکاسی از چهره های معصوم نوزادها خوب است زیاد از رنگ استفاده کنید. به طور مثال، وسایل و طرح های رنگی که شبیه هم هستند و ترکیب آنها سازگاری لازم را دارد را به عنوان پشت زمینه عکس در کنار هم بچینید و کودک را درون سبد یا روی بالشت رنگی زیبایی قرار دهید و سپس عکاسی کنید. به کادربندی خود نیز باید توجه داشته باشید تا بهترین عکس را ثبت کنید.
زیبایی و معصومیت نوزادان خود را با گرفتن عکس ثبت و ماندگار کنید.

نورپردازی عکس کودک
۹. فرصت را از دست ندهید

نوزادها بسیار زود رشد می کنند و دیگر نمی توان این لحظه ها را بازگرداند. بنابراین، تا می توانید از نوزاد خود پیش از چهار دست و پا کردن و راه افتادن عکاسی کنید. این روزها بسیار زود گذر و ناپایا هستند.
منبع: برترین ها

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.