⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند عکس, دانلود فون کودک, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

سه فون کودک به طور واقعی لایه باز و psd که حالت سه بعدی و شفاف  دارد و تمامی لایه ها جدا و قابل ویرایش هستند. ابعاد واقعی این فایل ها ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر بوده و کیفیت طراحی و وضوح طراحی آن در نرم افزار فتوشاپ ۳۰۰ دی پی آی بوده است . آنپه در مورد این طرح می توان گفت این است که استفاده از آبجکت های کودکانه و رویایی از گل نیلوفر آبی و برگ های پهن لوتوس که عکس کودک روی آن قرار گرفته، این فایل ها را کاملا کاربردی کرده است و تمام این لایه های فون کودک چون PSD است می تواند در دیگر طراحی های شما مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به اینکه این فایل ها بصورت دانلود ویژه است ، پس از پرداخت مبلغ آن ،بصورت آنلاین  ، لینک دانلود آن، برای شما ارسال و فعال خواهد شد.

نمونه فون کودک جدید استوری بوک کد ۸۳۵

فون کودک

 

برای مشاهده ، خرید، دانلود و اطلاعات کامل فون کودک استوری بوک ۸ [کد ۸۳۵] به ادامه مطلب بروید

نمونه فون کودک لایه باز کد ۸۳۵

فون کودک

نمونه فون کودک لایه باز فتوشاپی کد ۸۳۵

فون کودکانه

این مجموعه فون کودک استوری بوک ۸ [کد ۸۳۵] بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن (لینک دانلود هر ۳ عدد فایل) به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند. لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. تاپ ناب گفت:

        سایتتون حرف نداره و فون ها تون هم عالیه خیلی ممنون ازتون

      2. میـــنا گفت:

        ممنون دستتون درد نکنه

      Sorry, the comment form is closed at this time.