⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

این فون عروس و داماد Psd یا همان بک گراند عکس عروس و داماد لایه باز که  با طرحی سنتی و فونت نستعلیق در قالب فایل  آلبوم دیجیتال عروس و داماد که در بازار به آن آلبوم عروس ایتالیایی هم گفته می شود جهت دانلود در این پست قرار داده شده است ، شما می توانید از این بک گراند عکس عروس ،  با ویرایشی که در محیط نرم افزار فتوشاپ انجام می دهید ، با حذف یا ویرایش بخش های مورد نظرتان ، طرحی با سلیقه خودتان ایجاد کنید. در مورد مشخصات فنی این فون زیبای عروس می توان گفت : با کیفیتی عالی در سایز ۳۰ در ۶۰ و دی پی آی ۳۰۰ واقعی، که برای دانلود آماده شده است و به دلیل کیفیت عالی آن را می توانید تا سایز ۴۰ در ۸۰ سانتیمتر بدون افت کیفیت و کاملا واضح چاپ نمائید. این ۱ برگ فون آلبوم دیجیتال منتخب از مجموعه ی فون حرفه ای ۱۷ می باشد.

این فون عروس و داماد سنتی ۷۶۷ بصورت دانلود ویزه می باشد، یعنی  پس از پرداخت مبلغ،بصورت آنلاین، لینک دانلود آن فعال خواهد شد و برای شما ارسال می شود.

نمونه فون عروس و داماد سنتی ۷۶۷

فون عروس و داماد لایه باز 767

دانلود فون نستعلیق

برای خرید و دانلود فون عروس و داماد سنتی ۷۶۷ به ادامه مطلب بروید

این فون عروس و داماد سنتی ۷۶۷  بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن  به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند.

لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.