⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه, فون آتلیه, فون عروس و داماد

آلبوم ایتالیایی عروس و داماد با بک گراند مشکی را به سبکی ساده و شیک و کاملا به صورتی که امروزه آتلیه های عکاسی طراحی می کنند طراحی و آماده کرده ایم. این آلبوم ایتالیایی که در سایز ۳۰ در ۶۰ طراحی شده است با تضمین کیفیت تا سایز ۴۰ در ۸۰ قابلیت بزرگنمایی و چاپ بدون افت کیفیت را دارد و دی پی آی واقعی ۳۰۰ در طراحی آن لحاظ شده است.

این آلبوم ایتالیایی عروس و داماد برای عکس های عروس و داماد در باغ و یا آتلیه آماده شده و به شکلی طراحی شده که با استفاده از تکنیک محو کردن عکس و کلیپینگ ماسک بتوانید عکس عروس و داماد را در آن قرار دهید و نیازی به دوربر سوژه نداشته باشید.

تمام لایه ها کاملا کاربردی و با کیفیت عالی و بصورت psd پی اس دی و لایه باز طراحی شده حتی قطرات آب نیز از لایه های دیگر جدا میباشند. و لایه های قلب و گل های استفاده شده در این فون عروس و داماد نیز کاملا از هم قابل تفکیک و جداست و شما می توانید در طراحی های دیگرتان نیز از این لایه های کاربردی استفاده کنید.

 آلبوم ایتالیایی عروس

این فون آلبوم ایتالیایی عروس و داماد از سری فون های مجموعه فون حرفه ای ۴ انتخاب و برای دانلود ویژه آماده شده است. جهت دانلود این فون آلبوم دیجیتال به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود این فون آلبوم ایتالیایی باید ابتدا از طریق لینک زیر هزینه آن را آنلاین پرداخت نموده و پس از پرداخت وجه قابلیت دانلود را پیدا کرده و لینک دانلود آن بلافاصله بصورت اتوماتیک، به ایمیل شما ارسال می شود.

لطفا جهت خرید این فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. باسلام
        کاربرگرامی
        این صفحه را مطالعه کنید توضیحات کامل داده شده

      2. majid گفت:

        سلام
        من هر چی سعی میکنم واریز برای دانلود عروررررررررررررررررررررر می ده لطفا راهنمایییییییییییییییییییییییییییییییییییی کنیییییییییییییییییییییید

      Sorry, the comment form is closed at this time.