⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود ویژه

اکثر زوج های جوان در مناسبت های مختلف مثل روز عشق، روز سالگرد ازدواج و … به آتلیه های عکاسی مراجعه می کنند تا از این روزهای به یاد ماندنی و خاطره انگیز عکس داشته باشند. عکاسی ها برای ثبت این خاطرات نیاز به ژست های عکاسی متنوع دارند تا از آن ها ایده گرفته و عکس های بهتری بگیرند.

قبل از مراجعه به عکاسی خوب است خود زوج هم برای عکس های دو نفره ی خود ایده هایی را در نظر بگیرند، و به عکاسشان بگویند تا در آن حالت های عکاسی از آنان عکس بگیرد.

هرچند محیط و پس زمینه در عکس بسیار اهمیت دارد اما نوع ایستادن و زاویه نگاه، حالت های دست و پا نیز، قسمت عمده ای از زیبایی یک عکس را در بر میگیرد.

ژست عکس دو نفره

در این مطلب تعداد ۵۰ ژست عکس دو نفره و ژست عکس اسپرت دو نفره، آماده کرده ایم که در عکاسی از زوج های جوان به شما ایده می دهد.

این ۵۰ عدد ژست عاشقانه  بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن  به ایمیل شما ارسال می گردد و بلافاصله قابلیت دانلود را پیدا می کند.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید 

ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه          psdha@yahoo.com

 

لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.