⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

آلبوم ایتالیایی عکس عروسی که در تصویر مشاهده میکنید طراحی گروه گرافیکی نگار است که از مجموعه فون حرفه ای ۱۷ انتخاب شده و امروز در قسمت VIP یا دانلود ویژه جهت دانلود قرار داده ایم. این آلبوم عکس زیبا که می توانید از آن برای طراحی یک برگه از آلبوم دیجیتال ۳۰ در ۶۰ خود را طراحی کنید چنان کیفیت بی نظیری دارد که تا سایز ۴۰ در ۸۰ قابلیت طراحی و چاپ بدون افت کیفیت را دارد.

این آلبوم پی اس دی psd کاملا لایه باز است و جهت قرار دادن سوژه یا عکس عروس در آن نیازی به دوربر کردن عکس ندارید بلکه با تکنیک های گرافیکی آتلیه ای براحتی می توانید عکس را در آن قرار دهید.

لایه ی گرانج در پس زمینه نیز از بک گراند مشکی جداست و شما طبق سلیقه ی خودتان می توانید آن را حذف کنید و تنها بک گراند مشکی داشته باشید.

آلبوم عکس عروس

دی پی آی این فون آلبوم دیجیتال ۳۰۰ است و از نظر کیفیت همان طور که ذکر شد بسیار عالی و بی نظیر است. جهت کم شدن حجم فون، قبل از فشرده سازی آن،  لایه های فون را مخفی کرده ایم که پس از دانلود فون، برای مشاهده کامل فون فقط کافیست آیکون چشم کنار لایه ها را روشن کنید تا این فون عروس زیبا را بطور کامل ببینید.

جهت دانلود این فون کاربردی و جدید به ادامه مطلب بروید.

آلبوم عکس

* آلبوم ایتالیایی عکس عروسی ۱۰۳۹ بصورت دانلود ویژه یا (VIP) می باشد.

* لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل vip با ایمیل پشتیبانی مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید

ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

ضمنا برای دسترسی سریعتر به صفحات سایت  و دانلود از سایت با سرعت بالاتر کافیست فیلتر شکن خود را غیرفعال کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.