⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

فون تولد کودک ۱۰۵۳

بدون دیدگاه
دسته بندی : دانلود فون کودک, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

فون تولد کودک را در این ساعت برای شما طراحی کرده ایم. این فون تولد که جهت دانلود در قسمت دانلود ویژه یا VIP قرار گرفته با کیفیت عالی و ابعاد ۲۰ در ۳۰ سانتی متر و دی پی آی ۳۰۰ طراحی شده است.

فون تولد کودکدر این فون کودک جدید تمامی آبجکت های مربع های love ، جعبه های کادو ، کیک تولد و روبان و گلدان گل و ستاره های نورانی و قلب ها و … از بک گراند بصورت کاملا جدا قرار گرفته و حتی بک گراند نیز از چند لایه ی مجزا تشکیل شده است.

برای دانلود فون تولدت مبارک از قسمت دانلود ویژه سایت به ادامه مطلب بروید.

فون تولد کودک ۱۰۵۳ بصورت دانلود ویژه یا (VIP) می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند. لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید 

ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

ضمنا جهت دسترسی سریعتر به صفحات سایت و دانلود با سرعت بالاتر فیلتر شکن خود را غیرفعال کنید

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.