⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون نوروز, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

فون سفره هفت سین

فون هفت سین – در این مطلب دو نمونه سفره ی هفت سین در قالب پی اس دی psd آماده کرده ایم که برای طراحی عکس نوروز یا هفت سین مناسب اند. این بک گراند های با کیفیت در سایز ۲۰ در ۲۵ ، ۱۳ در ۱۸ ، ۱۶ در ۲۱ و … قابل طراحی و چاپ هستند و کیفیتی عالی دارند.

هفت‌سین سفره‌ای است که ایرانیان هنگام نوروز می‌آرایند. این سفره ممکن است روی زمین یا روی میز گذاشته شود. اعضای خانواده معمولاً لحظهٔ تحویل سال را در کنار سفرهٔ هفت‌سین می‌گذرانند. بعضی سفره را در مدت سیزده روز نوروز نگه می‌دارند و در پایان این دوره، در روز سیزده نوروز، سبزه را به آب می‌دهند.
سفرهٔ هفت‌سین منحصر به نوروز نیست و بعضی این سفره یا مشابهش را برای مراسم ازدواج یا شب چله تهیه می‌کنند.

این دو نمونه فون هفت سین را می توانید برای عکس مدارس استفاده کنید و عکس دانش آموران را در پشت سفره قرار دهید و چاپ نمایید. یکی از سفره ها با سفره ی سنتی بته جقه چیده شده و دیگری به شکل مدرن تزئین و آماده سازی شده و عکس لایه باز آن در اختیار شما قرار گرفته است.

کد محصول: ۱۱۷۷

دو فایل پی اس دی با کیفیت عالی و قابل چاپ تا ۲۰ در ۲۵

فون سفره هفت سین

بک گراند لایه باز سفره هفت سین با سفره ی سنتی

 

این بک گراند های عکس نوروز یا ۷ سین بصورت خرید دانلودی در این مطلب آماده شده است.

در ادامه مطلب می توانید نمونه ی دوم را مشاهده کنید و هر دو را دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

فون سفره هفت سین

بک گراند لایه باز سفره هفت سین با سفره ی ساتن آبی و گیپور

این ۲ پی اس دی فون سفره نوروز ۱۱۷۷ بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن  بصورت آنلاین بلافاصله لینک دانلود آن بصورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند.

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید.

ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

 

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.