⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : انواع فایل psd, دانلود فون اسپرت, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

تقویم ۹۳ عروس و داماد با فرمت psd و کاملا لایه باز – تمامی لایه ها قابل ویرایش هستند. فونت تقویم و اعداد قابل تغییر می باشد.

ابعاد طرح پی اس دی تقویم شمسی۵۳۱۴ در ۳۵۴۳ و دی پی آی ۳۰۰ و کیفیتی عالی دارد. این تقویم زیبا و لایه باز ۱۳۹۳ بصورت وی آی پی قرار داده شده است.

تقویم لایه باز 1393

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید.

ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

لطفا جهت خرید فایل، روی دکمه ی خرید بالا کلیک کنید و آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

نمونه هایی از فون های مدارس در موضوعات شب یلدا ، فارغ التحصیلی ، سفره هفت سین و … را در لینک های زیر مشاهده و دانلود کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. درمورد فایل های دانلود ویژه لطفا باایمیل زیر مکاتبه کنید:
        ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه:
        psdha@yahoo.com
        —————
        ضمنا ایمیلی که اینجا درج کرده اید، اشتباه است شما جیمیل را اشتباه تایپ میکنید
        جیمیل به این صورت تایپ می شود: gmail اما شما اشتباها gmial می نویسید یعنی i و a را جابجا گذاشته اید، اگر دربخش سفارش نیز به همین صورت تایپ کرده اید، دلیل نیامدن لینک به ایمیلتان ، اشتباه تایپی خودتان است که باید با ایمیل پشتیبانی مکاتبه کنید، که لینک را به ایمیل صحیح شما بفرستند.

      2. babak fakhri گفت:

        خرید کردم تقویم عروس وداماد ولی لینک برام نیامده شماره رسید هم …

      Sorry, the comment form is closed at this time.