⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : براش, پلاگین فتوشاپ

براش قطرات آب برای فتوشاپ – براش قطرات آب و حباب را بصورت رایگان و در اندازه های مختلف مخصوص کاربران و فتوشاپ کاران حرفه ای در این مطلب آماده دانلود کرده ایم. این براش که افزونه ی نرم افزار فتوشاپ است، در طراحی عکس بصورت حرفه ای کاربرد دارد و جهت طراحی عکس اسپرت و فانتزی آتلیه ای قابل استفاده می باشد.

این براش حرفه ای از مجموعه ی براش حرفه ای فتوگرافی انتخاب شده که شما برای دریافت کامل این مجموعه می توانید اینجا کلیک کنید.

براش حرفه ای فتوگرافی مجموعه براش فتوشاپ کاملا حرفه ای مخصوص عکاسان , گرافیست ها جهت طراحی انواع آلبوم دیجیتال فشن ، آلبوم دیجیتال اسپرت، طراحی پوستر فیلم ، فون عروس و داماد ، فون فشن ، فون اسپرت و انواع فون psd می باشد.

براش آبناگفته نماند که نحوه ی لود کردن براش در فتوشاپ را نیز در یک فایل تصویری در فایل فشرده براش آب و حباب قرار داده ایم. برای دانلود رایگان براش آب به ادامه مطلب بروید.

براش آب و قطرات آب که در این مطلب بصورت رایگان قابل دانلود است، در زیر مشاهده میکنید که شامل تعداد زیادی از قطرات آب به اشکال مختلف می باشد.

براش آب

در تصویر زیر نمونه ای از کاربردهای براش آب را مشاهده می کنید. همانطور که در تصویر می بینید، در اینجا از این براش فتوشاپ برای ایجاد شبنم روی گلبرگ گل استفاده شده است.

1261-Water-2

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.