⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : نرم افزارهای عکاسی و آتلیه

جداسازی اشیاء از پس زمینه با نرم افزار Picture Cutout Guide که یکی از نرم افزار های جداسازی سوژه از بک گراند است امکان پذیر می شود.

بسیاری از شما علاقمند به تعویض پس زمینه عکس خود می باشید و می خواهید عکس خود را در پس زمینه ای زیباتر قرار دهید. نرم افزار Picture Cutout Guide بهترین برنامه برای شما می باشد.
نرم افزار Picture Cutout Guide ابزاری قدرتمند در زمینه جداسازی اشیاء از پس زمینه و قرار دادن آن بر روی تصویری دیگر می باشد. توسط این برنامه شما می توانید پس زمینه را رنگ نمایید، روشنایی آن را کاهش دهید، Monochrome پس زمینه را بسازید، درجه بلور را تغییر دهید. این نرم افزار دارای نمونه های نمایشی انیمیشن شامل نشان دادن مرز اشیاء، پاک کردن آسان پس زمینه، افکت های پس زمینه، پاک کردن کامل پس زمینه، مونتاژ و چرخش می باشد.

نرم افزار جداسازی سوژهبرای مشاهده ی قابلیت های نرم افزار و دانلود رایگان نرم افزار کاربردی پیکچر کات اوت به ادامه مطلب بروید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Picture Cutout Guide 3:
– قابلیت جدا کردن اشیا از پس زمینه و مونتاژ آن بر روی عکسی دیگر
– به کار بردن افکت های پس زمینه
– دارای راهنما به صورت فیلم ها و نمونه کارها جهت آموزش
– قابل اجرا بر روی پائین ترین سیستم ها
– قابلیت مشخص کردن مرز اشیاء
– امکان حذف پس زمینه به آسانی
– دارای حجم کم
– محیط کاربری ساده و آسان

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.