⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون اسپرت, دانلود فون عروس و داماد, دانلود فون کودک, دانلود ویژه

بک گراند عکس آتلیه ای psd زیبایی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید در این مطلب جهت دانلود ویژه یا خرید دانلودی قرار داده شده است. این ۴ بک گراند که طراحی گروه گرافیکی نگار سایت پی اس دی ها می باشد در ابعاد ۱۶ در ۲۱ و کیفیت بی نظیر آماده ی دانلود شده است.

تمامی لایه ها در بک گراند این ۴ فون لایه باز پی اس دی، کاملا لایه لایه اند و جهت طراحی بسیار کاربردی و مناسب می باشند. برای مشاهده ی ۴ بک گراند به ادامه مطلب بروید.

در بک گراند لایه باز زیر قطرات آب جدا از بک گراند و جدا از تصویر هستند و هر عکسی که شما در آتلیه بگیرید می توانید در این بک گراند جایگزین کنید تا جلوه ی پاشیدن آب روی آن نمایان گردد.

بک گراند عکس آتلیه ای psd

تمامی بک گراندها طوری طراحی شده که شما برای طراحی عکس کودک، طراحی عکس اسپرت و مدلینگ و طراحی عکس عروس و داماد نیز بتوانید از آن ها استفاده کنید.

بک گراند عکس آتلیه ای

در بکگراند psd که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تمامی هاله های نور و خطوط نورانی آبی و زرد و سفید از بک گراند جدا هستند.

بک گراند عکس آتلیه ای

در بک گراند عکس آتلیه ای زیر گلبرگ های قرمز رنگ از بک گراند جدا هستند و شما می توانید هم در پس زمینه عکس و هم در جلوی سوژه از آن ها استفاده کنید.

بک گراند عکس آتلیه ای    

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/1_0109.gif جهت خرید دانلودی یا ویژه ی این ۴ بک گراند کاملا لایه باز روی دکمه ی خرید کلیک کنید.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2014/05/shopbanpsdha.gif

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.