⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اکشن, پلاگین فتوشاپ

دانلود رایگان ۱۲ اکشن پاییزی فتوشاپ

دانلود رایگان ۱۲ اکشن پاییزی فتوشاپ ، مجموعه ای از اکشن های پاییزی را در این پست از سری فیلترهای رنگی فتوشاپ برای دانلود آماده کرده ایم در یک فایل ATN که شامل ۱۲ اکشن بسیار زیبا می باشد که به راحتی قادر خواهید بود افکت های پاییز و رنگ های طلایی پاییز را روی عکس های خود اعمال کنید.
برای دانلود این اکشن زیبا و کم حجم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برای نصب یک اکشن در فتوشاپ کافیست فایل اکشن که با فرمت ATN هستند رو باز کنید. یعنی خیلی ساده دوبار کلیک کنید. پس از کلیک نرم افزار فتوشاپ باز شده و اکشن به اکشن هاتون اضافه مشود.
برای استفاده از اکشن ها باید از قسمت اکشن ها اکشنتون رو انتخاب کنید. این قسمت معمولا سمت راست صفحه هست ولی اگر پیدا نکردید از منوی Window برنامه فتوشاپ اکشن رو انتخاب کنید تا پنجره آن هم نمایش داده شود.
هر اکشن در یک فولدر هست و میشود در یک فولدر چند اکشن وجود داشته باشد. پس از باز کردن هر فولدر اکشنتون رو انتخاب کنید و در پایین پنجره اکشن ها روی دکمه پلی (Play) کلیک کنید و بسته به حجم و افکت های اکشن باید صبر کنید تا اعمال انجام شود.

برای ایجاد حالت ها و جلوه های رنگی اسپرت روی عکس می توانید از این اکشن زیبا استفاده کنید.

دانلود رایگان ۱۲ اکشن پاییزی فتوشاپدانلود رایگان ۱۲ اکشن پاییزی فتوشاپ

دانلود رایگان ۱۲ اکشن پاییزی فتوشاپ

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.