⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود ویژه

دانلود کاتالوگ و بروشور لایه باز

دانلود کاتالوگ و بروشور لایه باز ، در این پست یک فایل کاملا PSD بروشور را با قابلیت تفکیک لایه ها جهت خرید دانلودی برای شما قرار داده ایم. همانطور که در تصویر نیز می بینید این فایل یک بروشور ۳ لت می باشد که با فرمت رنگی چهار کانال CMYK ، آماده استفاده و چاپ افست می باشد.

دانلود کاتالوگ

بخش های مختلف این کاتالوگ لایه باز قابل تفکیک و همچنین دارای قابلیت تغییر رنگ می باشد، پس شما می توانید بدون نگرانی نسبت به تغییر هر بخش از ان اقدام نمایید ، اگر چه موضوع پیش فرض آن تبلیغ یک شرکت هواپیمایی است ولی همانطور که گفته شد امکان تغییر در آن نیز مهیا می باشد.این کاتالوگ لایه باز بصورت دانلود ویژه می باشد و شما می بایست ابتدا مبلغ آن را پرداخت نمایید تا امکان دانلود آن برای شما فراهم گردد.

نمای بیرونی کاتالوگ

دانلود کاتالوگ و بروشور لایه باز

نمای داخلی کاتالوگدانلود کاتالوگ و بروشور لایه بازدانلود بروشور لایه باز کد ۱۵۸۴

پس هنگام خرید دقت  نام و نام خانوادگی خود را دقیق وارد نمایید و آدرس ایمیل خود را صحیح و بدون www تایپ نمایید. لینک دانلود شما بعد از انجام عملیات موفق به ایمیل شما ارسال می گردد.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.