⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود ویژه

کاتالوگ و بروشور لایه باز آرایش و زیبایی

دانلود کاتالوگ یا بروشور لایه باز زیر را با موضوع آرایش و زیبایی و با کیفیت عالی بصورت کاملا لایه باز و با فرمت psd آماده کرده ایم. این کاتالوگ ۲ لت دارای ۴ صفحه می باشد و در مد رنگی cmyk طراحی و آماده چاپ شده است.
این طرح ایرانی بروشور مناسب طراحی کاتالوگ، بروشورهای تبلیغاتی آرایشگاه ها یا مواد آرایشی بهداشتی می باشدو اماده چاپ به صورت چاپ دیجیتال یا چاپ افست شده است.مناسب برای مراکز چاپ، دانشجویان رشته گرافیک جهت ارائه ژوژمان
برای خرید دانلودی (دانلود ویژه) این ۲ فایل psd روی دکمه خرید کلیک کنید و پس از وارد کردن ایمیل و پرداخت آنلاین ، بلافاصله لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت کنید.

کاتالوگ و بروشور لایه باز آرایش و زیبایی

برای استفاده بهتر از کاتالوگ با توجه به رعایت استانداردهای رنگی از نسخه های Photoshop CS2 به بالا استفاده و خروجی تهیه نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

کاتالوگ و بروشور لایه باز آرایش و زیبایی

لطفا جهت خرید این کاتالوگ و بروشور لایه باز آدرس ایمیل خود را دقیق وارد نمایید و آدرس ایمیل خود را صحیح و بدون www تایپ نمایید. لینک دانلود شما بعد از انجام عملیات موفق پرداخت به ایمیل شما ارسال می گردد.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.