⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, فون آتلیه

دانلود رایگان تمپلیت آلبوم ایتالیایی پی اس دی

تمپلیت آلبوم ایتالیایی پی اس دی تصویر زیر را در این مطلب بصورت دانلود رایگان قرار داده ایم. این یک برگ آلبوم ایتالیایی psd بصورت لایه لایه است و تمامی لایه ها از هم جدا می باشد.

در این مطلب فایل البوم ایتالیایی لایه باز به صورت psd که مناسب ساخت آلبوم ایتالیایی یا دیجیتالی عروس و داماد است را برای شما بصورت دانلود رایگان psd آلبوم دیجیتال عروس قرار داده ایم که دارای ویژگی لایه باز بوده و  مناسب جهت طراحی عکس عروس و داماد می باشد.  این بک گراند آلبوم ایتالیایی برای افراد و طراحانی و علاقه مندانی که عکس های خود را بصورت آلبوم دیجیتال یا ایتالیایی طراحی می کنند بسیار مفید و کارا می باشد. بک گراند لایه باز زیر را برای عکاسی عکس عروس داماد و مدلینگ ،فشن و برای طراحی ژورنال عکس عروس ، طراحی آلبوم عکس عروس و آلبوم های فشن و اسپرت دانلود کنید.

این طرحهای آماده فون و قاب عروس و داماد به شما کمک می کند تا بتوانید آلبوم و قاب عکس عروس زیبایی را طراحی نمایید ، این طرح های لایه باز عروس داماد توسط سایت پی اس دی ها ، گروه گرافیکی نگار، در دسترس شما قرار گرفته. شما بدون دوربر کردن سوژه می توانید عکس عروس و داماد خود را در این فریم ها و قاب های عکس دیجیتالی زیبا قرار دهید. به این صورت که عکس را در مکان مشخص شده در فون در لایه ی مورد نظر جایگزین کنید و عکس خود را ذخیره کنید.

ابعاد این آلبوم دیجیتال عروس و اسپرت ۳۰ در ۶۰ سانتی متر است و مناسب چاپ عکس عروس و داماد در این سایز می باشد. برای دانلود رایگان این البوم ایتالیایی به ادامه مطلب بروید.

دانلود رایگان تمپلیت آلبوم ایتالیایی پی اس دی

دانلود رایگان تمپلیت آلبوم ایتالیایی پی اس دی | ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.