⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون نوروز, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

فون لایه باز هفت سین و نوروز

در سفرهٔ هفت سین معمولاً هفت جزء یا بیشتر که با حرف سین آغاز می‌شوند قرار می‌گیرد که معمولاً از مجموعهٔ زیر انتخاب می‌شوند: سیر، سیب، سبزه، سنجد، سرکه، سمنو، سماق، سنبل، سکه، سپند، سپستان، سوهان، سوسن، سرمه، سنگک، سبزی، سیاهدانه. از این سین‌ها (و نیز اجزاء دیگر این سفره) معمولاً به نماد مفاهیمی چون نوزایی، باروری، فراوانی، ثروت، و مانند آنها یاد می‌شود. بعضی نیز این اجزاء را به خدایان ایران باستان، بالاخص آناهیتا و سپندارمذ، ایزدبانوهای آب و خاک، نسبت می‌دهند.
سبزه از اجزای اصلی سفره شمرده می‌شود و معمولاً از گندم، یونجه، یا عدسِ سبزشده است که ممکن است بر کوزه سبز کنند. از دیگر اجزای خاص‌تر این سفره می‌توان از سمنو و سنبل نام برد که در مواقع دیگر سال کمتر حضور دارند.

psd سفره هفت سین بصورت لایه لایه – لایه باز برای طراحی عکس کودک ،در این فایل لایه باز سفره هفت سین که با تصویر و رنگهای شاد، و عناصر کودکانه و رنگ های شاد تهیه شده است ، شما می توانید با این پی اس دی سفره هفت سین برای کودکتان و یا مشتری آتلیه ای خود یک عکس زیبا را طراحی و چاپ کنید.

کیفیت عکس برای چاپ مطلوب می باشد و فرمت این psd سفره هفت سین نیز برای ویرایش در محیط فتوشاپ آماده استفاده می باشد. دانلود رایگان هفت سین

فرمت این فایل لایه باز psd و از فرمت های قابل استفاده و طراحی در فتوشاپ است. فون لایه باز هفت سین فایل لایه باز سفره هفت سین فایل لایه باز نوروز فایل پی اس دی هفت سین فون کودک سفره هفت سین بک گراند لایه باز سفره هفت سین بک گراند لایه باز کودک بک گراند لایه باز نوروز بک گراند نوروز در ادامه مطلب سایت پی اس دی ها.

به مناسبت سال نو، ( نوروز ) ۵ پی اس دی هفت سین و نوروز را در ابعاد ۱۳ در ۱۸ و دی پی آی ۳۰۰ قرار داده ایم جهت طراحی عکس و قرار دادن عکس سوژه در پشت سفره هفت سین ، که در این مطلب می توانید این فایل های لایه باز را در ادامه این پست از سایت پی اس دی ها به رایگان دانلود نمایید.

فون لایه باز هفت سین و نوروز

برای مشاهده نمونه های کامل و دانلود این پنج فون سفره هفت سین و بک گراند نوروز و هفت سین به ادامه مطلب بروید.

 فون لایه باز هفت سین و نوروز

طرح لایه باز هفت سین و نوروزفون لایه باز هفت سین و نوروز

فایل لایه باز سفره هفت سین psdفون لایه باز هفت سین و نوروز

psd  سفره هفت سین پی اس دیفون لایه باز هفت سین و نوروز

دانلود فون لایه باز هفت سین ، فون و بک گراند لایه باز سفره هفت سین

 

دانلود با لینک مستقیم

پسورد: www.psdha.ir

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.