⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون کودک, دانلود ویژه

دانلود پی اس دی آلبوم ایتالیایی کودک

دانلود پی اس دی آلبوم ایتالیایی کودک در ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر و کیفیت عالی – در قالب دو فایل psd و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ را در این مطلب آماده خرید دانلودی یا دانلود ویژه کرده ایم.

ابن دو طرح لایه باز آلبوم دیجیتال از طراحی های گروه گرافیکی نگار و از مجموعه ی فون حرفه ای ۴۹ کودک در فروشگاه سایت گلچین شده است.

دانلود رایگان فون کودک پی اس دی ،  در این مطلب از سایت پی اس دی ها  دانلود فون کودک psd با کیفیت عالی در فرمت psd جهت دانلود قرار داده ایم، این ۳ فون پی اس دی که طراحی گروه گرافیکی نگار می باشد جهت طراحی عکس های کودکانه بسیار مناسب و شاد و جذاب می باشد.

این فون های آتلیه ای کودک را می توانید در این مطلب دانلود کنید. این طرح های لایه باز به شما کمک می کند که عکس های زیبایی از کودک طراحی کنید.
تمامی لایه هادر این طرح های psd بصورت کاملا جدا جدا و قابل تفکیک می باشند. طرح لایه باز بادکنک، عروسک های پولیشی، گل های استفاده شده در پشت سر کودک، شخصیت های کارتونی، استفاده شده در این فون های لایه باز ، رنگین کمان، حیوانات کارتونی و … همه و همه در لایه های جدا قرار دارند.

تمامی لایه های گل ها، بادکنک ها، خرس عروسکی، گردو ها ، سیب و … در این دو فون لایه باز آلبوم ایتالیایی بصورت کاملا جدا قرار گرفته و قابل ویرایش و حذف می باشند. از این تمپلیت های آلبوم کودک می توانید برای طراحی عکس تولد کودک در ابعاد آلبومی و شاسی های بزرگ دیواری استفاده کنید.

آلبوم ایتالیایی کودک

دانلود پی اس دی آلبوم ایتالیایی کودک

۲ پی اس دی | ابعاد ۳۰ در ۶۰ | کیفیت عالی

با توجه به اینکه لینک دانلود بصورت اتوماتیک پس از پرداخت آنلاین ، به ایمیل شما می آید، لطفا در وارد کردن ایمیل دقت کنید و ایمیل خود را بدون “www” وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.