⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

بک گراند لایه باز آلبوم ایتالیایی عکس عروس

بک گراند لایه باز آلبوم ایتالیایی طراحی عکس عروس و داماد با کیفیت عالی و در ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر در قالب فایل psd – لایه ها در این بک گراند زیبا کاملا از هم جدا است و در قالب یک فایل psd در فتوشاپ قابل ویرایش می باشند.

از مزیت های استفاده از این فایل این است که نیازی به دور بری عکس ندارید و عکسی که در بک گراند سفید گرفته اید براحتی می توانید بدون داشتن تخصص در این فایل لایه باز جایگزین نمایید.

ضمنا هاله نوری آبی و بنفشی که در این بک گراند لایه باز آلبوم ایتالیایی عکس عروس می بینید به راحتی قابلیت تغییر رنگ دارد و شما می توانید رنگ آن را به رنگ های گرم تغییر بدهید.

این طرح های آماده فون psd عروس و اسپرت به شما کمک می کند تا بتوانید عکس های آتلیه ای زیبایی را طراحی کنید. این طرح های لایه باز فون psd عروس و اسپرت توسط سایت پی اس دی ها از گروه گرافیکی نگار در دسترس شما قرار گرفته است.

دانلود آلبوم ایتالیایی اسپرت و فشن دانلود بک گراند فتوشاپ لایه باز اسپرت فونت عاشقانه و فانتزی بک گراند آتلیه اسپرت پی اس دی

در این فایل های لایه باز فون پی اس دی اسپرت ، لایه ها از بک گراند جدا هستند و براحتی قابل جابجایی و حذف و ویرایش می باشند. برای قرار گیری عکس خود در این پی اس دی ها ی اسپرت نیازی به دوربرکردن عکس خود ندارید، بلکه تنها لازم است عکس خود را در لایه ی پایینی بک گراند psd قرار داده و سپس بخشی از عکس ها را پاک کنید و یا با ابزار پاک کن نرم کمرنگ نمایید.

بک گراند لایه باز آلبوم ایتالیایی عکس عروس

آلبوم دیجیتال عکس عروس | ۳۰ در ۶۰ سانتی متر | کیفیت عالی |کاملا لایه باز psd

پس از کلیک روی دکمه ی خرید و پرداخت آنلاین مبلغ، لینک خود را مشاهده می کنید، ضمنا لینک دانلود به ایمیل شما نیز می آید،پس ایمیل را دقیق وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.