⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اکشن, پلاگین فتوشاپ

دانلود اکشن فتوشاپ افکت ذرات نت موسیقی روی عکس

دانلود اکشن فتوشاپ افکت ذرات نت موسیقی روی عکس – در این مطلب شاهد یکی دیگر از افکت های عکس در قالب اکشن atn و با عنوان ایجاد افکت ذرات پراکنده نت های موسیقی بر روی تصاویر می باشید که با فرمت های ATN و ABR بر روی سایت پی اس دی ها برای دانلود قرار گرفته است.

دانلود اکشن و پلاگین فتوشاپ با فرمت atn و به صورت کاملا حرفه ای مناسب برای طراحی عکس های آتلیه ای عروس و اسپرت در ادامه مطلب سایت پی اس دی ها.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می توانید از این اکشن برای ادامه ی تور عروس و یا لباس عروس در عکس های آتلیه ای عروس و داماد استفاده کنید یا در عکس های اسپرت این ذرات نت موسیقی را به کاربرید. این پلاگین فتوشاپ  می تواند به حرفه ای شدن عکس های آتلیه ای عروس داماد در آتلیه کمک کند.

همچنین این اکشن زیبای افکت نت های موسیقی روی عکس، روی عکس های کودکانه نیز قابل استفاده است. و با یک کلیک می توانید این اکشن زیبا و کاربردی را بر روی عکس های خود اعمال کنید.

دانلود اکشن فتوشاپ افکت ذرات نت موسیقی روی عکساکشن CM Music Dispersion Ps Action

اکشن فتوشاپ ایجاد افکت ذرا پراکنده نت های موسیقی بر روی تصاویر | ۱.۸۴ مگابایت | فرمت ATN & ABR

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.