⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

بک گراند تیره

بدون دیدگاه
دسته بندی : بک گراند با کیفیت عکس

بک گراند تیره

بک گراند های تیره یکی از بهترین متریال های در طراحی انواع طرح گرافیکی ، عکس های آلبومی یا ژورنالی مخصوصا عکس هایی با مضمون فشن و مدلینگ هستند . در این پست تعدادی بک گراند تیره باکیفیت بالا را جهت بکارگیری شما همکاران محترم اتلیه دار، طراح عکس و عکاس در بکارگیری طراحی اتلیه ای برای شما قرار داه ایم.

یکی از ویژگی های خوب این بک گراند های تیره این است که مرکز آنبه گونه ای طراحی شده است که گویا نور به آن تابیده شده و حالت تمرکز و تجمع نور را به خود گرفته است.

دانلود رایگان بک گراند عکسهای آتلیه بک گراند عکس آتلیه ای برای عکس های اسپرت ، با استفاده از این بک گراند شما می توانید برای طراحی عکس هی آتلیه ای اسپرت و فشن بک گراند های زیبایی طراحی کنید. با استفاده از همین بک گراند های عکاسی به عکس اسپرت نمایی زیبا دهید.

بک گراند تیره

ابعاد این بک گکراند های تیره ۳۷۶۲ در ۲۵۹۲ پیکسل می باشد و تعداد تنوع طرح آنها ۸ مورد از انواع بک گراند بافت تیره است. کافی است با کمی خلاقیت و ابتکار از این بک گراند ها استفاده کنید و بهترین طرح ها را بوجود آورید. برای دانلود بک گراند تیره به ادامه مطلب بروید.

خرید psd پی اس دی عروسی

گروه گرافیکی نگار تولید کننده جدیدترین فون های لایه باز PSD، جهت خرید فون پی اس دی با ما تماس بگیرید ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰ و یا ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۲۹

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.