⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز

دانلود تقویم psd لایه باز

دانلود تقویم psd لایه باز بصورت ۱۲ برگی و هر ماه در یک برگ مجزا ، در اندازه ۲۰-۳۰ سانتیمتر و کیفیت ۳۰۰DPI ،  بصورت کاملا لایه باز به گونه ای که تمامی اجزای آن قابل تفکیک است. فصل ها در این مجموعه تقویم لایه باز هر کدام با هارمونی رنگی مجزا از فصول دیگر تولید ظرحی شده است، مثلا فصل بهار در مقایسه با فصل تابستان از هارمونی مجزا و فصل پاییز وزمستان نیز با رنگ بندی مجزایی در مقایسه با فصل زمستان تولید شده است و در واقع می شود گفت Theme ؤنگی هر فصل مختص به خودش می باشد.

نمونه طراحی فصل بهار در این مجموعه تقویم ۱۳۹۵

تقویم لایه باز 95 psd

برای مشاهده تمام ۱۲ برگ و خرید دانلودی سری کامل این تقویم لایه باز psd به ادامه مطلب بروید.

سه مدل طرحی زیر برای فصل تابتسان بوده و همانطور که گفته شد این تقویم دارای خاصیت لایه باز و psd  می باشد و شما می توانید در محیط نرم افزار فتوشاپ تمام بخش ها را ویرایش کرده و به اجزای آن افزوده و یا بخشی از طرح را کاهش دهید.

نمونه طرح های فصل تابستان در دانلود تقویم psd لایه باز ۱۳۹۵

02

در شکل زیز نیز سه مدل از طراحی لایه باز برای این تقویم لایه باز psd ، در فصل پاییز به نمایش گذاشته شده است که تمام عناصر آن قابل ویرایش می باشد.

نمونه های فصل پاییز از مجموعه طرح های لایه باز تقویم ۱۳۹۵

03

سه برگ طراحی زیر نیز نمایانگر نمونه طراحی زمستای ۱۳۹۵ می باشد که کیفیت طرح های موجود در این پک نیز بسیار بالا می باشد.

نمونه طراحی فصل زمستان در این مجموعه تقویم ۱۳۹۵

04

تقویم لایه باز ۱۳۹۵ | ۱۲ برگ psd | باکیفیت عالی تماما لایه باز | برای طراحی در محیط فتوشاپ

گروه گرافیکی نگار این محصولات را برای استفاده در کار و ارتقا شغلی شما همکاران طراحی نموده است و هیچ رضایتی نسبت به کپی فروشی محصولاتش را ندارد

برای خرید مجموعه تقویم لایه باز psd  به تعداد ۱۲ برگ ، باید ابتدا هزینه آن را پرداخت نمایید ، بعد از آنکه هزینه را پرداخت نمودید لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد، پس دقت کنید که آدرس ایمیل خود را دقیق و صحیح وارد نمایید و در ابتدای ایمیل www درج ننمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.