⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, بک گراند وایت روم, دانلود ویژه

دانلود عناصر طراحی بک گراند وایت روم

وایت روم یکی از سبک های جدید و مدرن در ساخت دکور و عکاسی روز می باشد. به همین خاطر بسیاری از عکاسان نیز برای اینکه تصاویر به روز و مناسبی داشته باشند در چنین فضاهایی اقدام به عکاسی می نمایند. در مواردی ممکن است پیش آید که فرد دسترسی به وایت روم نداشته است ولی تمایل دارد چند بک گراند برای این موضوع طراحی نماید. برای طراحی چنین عکس هایی می بایست لااقل تصویری از محیط دیوار مانند یا وایت روم را تهیه و با استفاده از عناصر مختلف به تزیینات آن بپردازیید. این عناصر می تواند بافت ها و حالت های مختلف برجسته یا طلایی از گچبری های مدرن باشد.

کد محصول ۱۷۶۱ – بیش از ۶۰ مدل عناصر گچبری وایت روم لایه باز با آموزش فارسی

بک گراند وایت روم

عناصر گچبری و طراحی وایت روم | کیفیت بالا | فرمت  پی اس دی psd | به همراه آموزش فارسی استفاده

تصویر بالا نمونه ای از بکارگیری این عناصر با حفظ پرسپکتیو در طراحی و ایجاد حالت گچبری در یک نما می باشد که قبل و بعد از طراحی را به نمایش گذاشته است . در این مطلب بیش از ۶۰ مدل از فایل لایه باز انواع حالت های گچبری در طراحی و عکاسی وایت روم و عناصر تزیینات دکور عکاسی برای طراحی وایت روم به صورت فایل های psd  و همچنین به صورت Jpg در اختیار شما قرار می گیرد تا با استفاده از آنها و به کمک چند نمونه از ایده هایی که در آن قرار گرفته است بتوانید طراحی جدید ایجاد نمایید.

https://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه های این پک اینجا کلیک کنید

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.