⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون نوروز, دانلود فون مدرسه

بک گراند فون نوروز لایه باز تخفیف ویژه

بک گراند فون نوروز لایه باز psd برای طراحی عکس های یادگاری نوروز ، دوستانی که تمایل به خرید دانلود فون نوروز لایه باز psd دارند می توانند با کلیک روی بنر زیر و یا کلیک روی خرید دانلودی فون نوروز وارد بخش نمونه های فون نوروز شده و متناسب با سلیقه و انتخاب خود اقدام به خرید دانلود فون و بک گراند های نوروزی نمایند.

این بک گراندهای لایه باز هفت سین و نوروز بصورت لایه باز هستند و به راحتی می توانید عکس کودک خود را در پس زمینه ی این سفره ها قرار دهید و عکس زیبایی طراحی کنید. همانطور که می دانید در مدارس عکس هایی در مناسبت های مختلف جشن الفبا، جشن فارغ التحصیلی ،بعضا جشن تولد، عید نوروز و … از دانش اموزان گرفته می شود که در باید در بک گراند های مناسب خود ، طراحی شوند، در سایت پی اس دی ها، گروه گرافیکی نگار، تعداد زیادی از این بک گراندها را بصورت انلاین، خرید دانلودی و رایگان در اختیار شما گذاشته است.

بک گراند فون نوروز

بک گراند های نوروزی برای طراحی عکس مدارس ، مهد کودک ها و عکس های یادگاری مناسب می باشد و این امکان برای شما فراهم شده که بعد از خرید لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت نمایید تا منتظر و معطل نمانید.

برای ورود به بخش بک گراندهای نوروز اینجا کلیک کنید

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.