⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, بک گراند آتلیه, بک گراند عکس

دانلود بک گراند لایه باز عروس

دانلود بک گراند لایه باز عروس psd اسپرت رایگان برای طراحی عکس آتلیه عروس با زمینه روشن به همراه گل و بونه ترنج مانند که تمام لایه های آن روشن و مناسب برای طراحی انواع عکس های آتلیه و بک گراند عکس عروس است. با توجه به اینکه شما طراحان آلبوم و عروس و داماد توانمندی آن را دارید که از لایه های پی اس دی طرح های مختلف را ویرایش نمایید، این طرح نیز دارای قابلیت ویرایش در محیط فتوشاپ را دارا می باشد.

فون عروس و داماد رایگان

دانلود رایگان دانلود بک گراند لایه باز عروس | فرمت psd | قابل ویرایش در فتوشاپ | کیفیت بالا

شما که بعنوان طراح عکس در اتلیه عکاسی مشغول به کار می باشید می توانید این فایل را به رایگان دانلود کنید و با کمی خلاقیت آن را متناسب با سلیقه خود یا مشتری ویرایش کنید و با چاپ و خروجی آن در قالب عکس یا آلبوم ژرنال یک اثر هنری زیبا خلق کنید.

برای دانلود بک گراند لایه باز عروس و داماد به ادامه مطلب بروید


تبلیغات فروشگاه سایت

مجموعه بک گراند های باکیفیت از بنا و نما و خانه های مخروبه و متروکه ف برای مشاهده نمونه های موجود روی تصویر زیرکلیک کنید.


مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. با تشکر لینک اصلاح شد

      2. الهه گفت:

        سلام خسته نباشید این فایلو که دانلود کردم بکگراند لایه باز عروس نبود و فایل بعدی که برای دانلود گذاشتین یعنی طراحی دیجیتالی و عناصر گرافیکی بود ممنون میشم که اصلاحش کنین.

      Sorry, the comment form is closed at this time.