⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

بک گراند آتلیه

بدون دیدگاه
دسته بندی : بک گراند آتلیه

بک گراند آتلیه

بک گراند آتلیه لایه باز با فرمت پی اس دی کیفیت ۳۰۰ دی پی ای برای طراحی عکس های گرفته شده توسط شما، بصورت رایگان در این مطلب برای شما قرار داده شده است. این بک گراند psd آتلیه در محیط برنامه فتوشاپ قابل ویرایش می باشد و کافی است تصویر مورد نظر خود را در برنامه فتوشاپ روی این بک گراند عکاسی طراحی نمایید. این بک گراند دارای فضای گرافیکی ساده بوده و برای آنان که به طراحی گرافیکی ساده علاقمند هستند بسیار پر کاربرد می باشد. گروه گرافیکی نگار فون لایه باز عکاسی  زیر را برای عکاسی عکس عروس داماد و یا اسپرت به شما پیشنهاد می کند. لایه های این بک گراند پس زمینه عکس آتلیه ای برای طراحی ژورنال عکس عروس ، طراحی آلبوم عکس عروس و آلبوم های فشن و اسپرت مورد استفاده می باشد.

جهت طراحی عکس در این فون و بک گراند آتلیه نیازی به دوربر کردن سوژه ندارید بلکه تنها با گرفتن عکس در پس زمینه ی فون پارچه ای مشکی و قرار دادن عکس در این بک گراند می توانید از آن استفاده نمایید.

بک گراند اتلیه

بک گراند آتلیه عکاسی لایه باز | فرمت psd | دانلود رایگان | ۳۰۰ DPI

برای دانلود رایگان بک گراند آتلیه به ادامه مطلب بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.