⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند وایت روم

دانلود بک گراند وایت روم

دانلود بک گراند وایت روم برای طراحی عکس های آتلیه ای عروس و فشن با کیفیت عالی . این بک گراند توسط سایت پی اس دی ها | گروه گرافیکی نگار بصورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته است. این بک گراند با کیفیت وایت روم شامل مبل و ویترین و لوستر در اتاقی سفید رنگ با اجزای سفید و طلایی که بصورت یک دکور آتلیه ای وایت روم تزئین شده، می باشد. با سرچ کردن کلمه ی بک گراند وایت روم در بخش جستجوی همین سایت می توانید تعداد زیادی از این دست بک گراند و دکور آتلیه ای وایت روم در سایت پی اس دی ها پیدا کرده و در طراحی عکس عروس و داماد و اسپرت استفاده نمایید.

دکور اتلیه وایت روم یکی از دکور های رایج در آتلیه های عکاسی امروزی است که از رنگ های روشن مثل سفید و طلایی و نقره ای در آن استفاده می شود.

با عضو شدن در کانال ما، به آدرس زیر می توانید تعدادی از نمونه های حرفه ای طراحی با این بک گراند را در کانال مشاهده کنید و ایده بگیرید.

برای عضویت در کانال گروه گرافیکی نگار، Negarpsd@ را در تلگرام خود جستجو کنید و عضو شوید.

بک گراند وایت روم

دانلود بک گراند وایت روم

برای دانلود بک گراند وایت روم کلیک کنید

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.