⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, بک گراند عکس عروس, دانلود فون عروس و داماد, فون آتلیه, فون عروس و داماد

بک گراند آتلیه لایه باز

بک گراند آتلیه لایه باز بک گراند دکور آتلیه برای آلبوم ایتالیایی پی اس دی بصورت دانلود رایگان مطابق طرح psd  زیر جهت طراحی آلبوم دیجیتال عروس را در این مطلب آماده کرده ایم. این پی اس دی مد ل جدید، بصورت کاملا لایه باز در ادامه مطلب قابل دانلود می باشد. تمامی آبجکت ها مثل پنجره های مشبک، لوستر ، میز سلطنتی و نقاط نورانی از بک گراند جدا هستند. شما می توانید از لایه های این طراحی در طراحی عکس های خود نیز بصورت جدا استفاده کنید. برای دانلود رایگان این پی اس دی آلبوم دیجیتال زیبا و کاربردی به ادامه مطلب بروید.

همه ی لایه ها قابل تفکیک و ویرایش هستند و قرار دادن عکس عروس و داماد و طراحی عکس در این فون عکس عروس و داماد احتیاجی به دور بری فرد در عکس ندارد، بلکه براحتی در فتوشاپ با تکنیک فید و کلیپینگ ماسک می توانید عکس های عروس و داماد و اسپرت خود را در این بک گراند عکس آلبوم دیجیتال ایتالیایی جایگزین کنید.

بک گراند آتلیه لایه باز

پی اس دی مد ل جدید آلبوم ایتالیایی | کاملا لایه باز و psd | در ابعاد ۳۰ در ۶۰ | ۳۰۰ DPI

برای دانلود رایگان بک گراند لایه باز آتلیه به ادامه مطلب بروید

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.