⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس

بک گراند آتلیه عروس و داماد

در این مطلب برای شما همکاران و طراحان گرامی بک گراند آتلیه عروس و داماد تصویری باکیفیت از بک گراند اتلیه عکس عروس و داماد را قرار داده ایم این بک گراند باکیفیت  عکس به گونه ای می باشد که شما می توانید بر روی آن عکسی از حالت ها و فیگورهای ژست نشسته عروس را گرفته و روی این بک گراند اعمال کنید. این بک گراند بدلیل روشن و سفاید بودن فضای پیرامونی اش بک گراند وایت روم محسوب شده که البته با کمی سلیقه می توانید با آن فون عروس و داماد زیبایی را طراحی و تولید نمایید. پیش از این نیز نمونه های دیگری از بک گراند وایت روم توسط گروه گرافیکی نگار سایت پی اس دی ها – psdha بصورت دانلود رایگان درج شده بود .

بک گراند آتلیه ای برای عکس عروس و داماد

بک گراند آتلیه عروس و داماد

دانلود فون لایه باز عروس و داماد

برای زیباتر کردن این بک گراند عروس کافی است آبجکتهایی را به آن اضافه نمایید تا بتوانید پی اس دی مد و پی اس دی های جدید را داشته و یا برای خود طراحی و تولید نمایید. برای دانلود فایل با کیفیت این بک گراند عکس عروسی به ادامه مطلب بروید.

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.