⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند وایت روم, دانلود رایگان فون عروس و داماد, دانلود فون عروس و داماد, فون عروس و داماد

دانلود رایگان بک گراند عمارت وایت روم

دانلود رایگان بک گراند عمارت وایت روم گروه گرافیکی نگار دانلود رایگان بک گراند عمارت وایت روم زیبای زیر را که ساختمانی برای طراحی عکس های آتلیه ای و استفاده در طراحی آلبوم ایتالیایی آلبوم عکس عروس آلبوم فشن و اسپرت و یا استفاده در فون عکاسی مناسب است در این مطلب بصورت رایگان جهت دانلود قرار داده است، این بک گراند باکیفیت بسیار بالا در دسترس شما قرار گرفته است و شما می توانید از آن با الهام از نمونه ای که در کنار آن قرار گرفته استفاده و تصاویر زیبا و جذابی خلق و طراحی نمایید.
این بک گراند وایت روم زمینه ی بنای سفیدی را نشان می دهد مجسمه های رمی و سر ستون های بناهای رمی را در بر دارد. و در واقع یک بنای سنگی یا امارت رمی زیباست که می توانید در طراحی عکس عروس و داماد یا عکس های اسپرت و فشن در جلوی درب ورودی آن استفاده کنید..
این بگ گراند وایت روم بصورت پی اس دی در این مطلب قرار گرفته و بخشی از لایه ها قابل تفکیک و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشند. لایه های نقاط نور و بوکه ، لایه ی پرتوی نور و … بصورت جدا از بک گراند قرار گرفته اند. این بک گراند امارت از مجموعه بک گراند های پک ۶۷ جهت دانلود رایگان در این مطلب گلچین شده است.

دانلود رایگان بک گراند عمارت وایت روم

دانلود رایگان بک گراند وایت روم از سایت گروه گرافیکی نگار | پی اس دی ها

جهت دانلود این بک گراند عمارت وایت روم به ادامه مطلب سایت پی اس دی ها بروید.

امروزه استفاده از دکور هایی با عناصر سفید رنگ در آتلیه ها مرسوم شده است و عکس در دکور وایت روم یکی از انواع عکس های عروس و داماد جدید می باشد، داشتن این دکور آتلیه که اصطلاحا وایت روم نامیده می شود، در آتلیه نیاز به فضای زیادی دارد به همین دلیل آتلیه ها، بعضا امکان اجرای چنین دکور هایی را در آتلیه نداشته و با توجه به این موضوع ما مجموعه هایی را در این زمینه برای آتلیه ها آماده کرده ایم.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.