⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, البوم ایتالیایی کودک, دانلود فون کودک, دانلود فون مدرسه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

فون جشن الفبا مدرسه پی اس دی با کیفیت

فون جشن الفبا مدرسه – دانلود سه فون و بک گراند جشن الفبا مدرسه بصورت لایه باز  وبا ابعاد و کیفیت بالا قابل استفاده در مدرسه را برایتان قرار داده ایم. دانلود فون جشن الفبا دانلود فون لایه باز جشن الفبا خرید دانلودی فون لایه باز جشن الفبا بک گراند لایه باز کودک جشن الفبا دانلود بک گراند جشن الفبا بک گراند عکس جشن الفبا دانلود رایگان بک گراند جشن الفبا بصورت دانلود ویژه در ادامه مطلب سایت پی اس دی ها دات آی آر.
این فون های مدرسه و مهدکودک باعث تسهیل در امر طراحی شما می شود. این فون ها بصورت خرید دانلودی برای شما آماده شده است که می بایست ابتدا هزینه آن را پرداخت نمایید تا لینک آن به نشانی ایمیل شما ارسال گردد. توجه داشته باشید ایمیل واقعی و فعالتان باشد. در این بک گراند ها و فون های جشن الفبا تمامی لایه ها کاملا بصورت باز و قابل تفکیک در فتوشاپ طراحی شده اند،مثلا  لایه های مداد رنگی ، کتاب درسی، آسمان و نقاط نورانی بوکه و … کاملا psd هستندو در لایه های جدا هستند.

فون جشن الفبا مدرسه پی اس دی با کیفیت

۳ فون جشن الفبا مدرسه پی اس دی با کیفیت | psd| پی اس دی ها (گروه گرافیکی نگار)

فون جشن الفبا مدرسه پی اس دی با کیفیت

فون جشن الفبا مدرسه پی اس دی با کیفیت | psd| پی اس دی ها (گروه گرافیکی نگار)

در فون و بک گراند جشن الفبا که در تصویر بالا مشاهده می کنید نیز، تمامی لایه ها قابل تفکیک و ویرایش در فتوشاپ هستند.گل ها پروانه ها ، زمینه ی چوبی، و … در لایه های جدا قرار گرفته اند.

فون جشن الفبا مدرسه پی اس دی با کیفیت

فون جشن الفبا مدرسه پی اس دی با کیفیت | psd| پی اس دی ها (گروه گرافیکی نگار)

در پی اس دی جشن الفبا ی بالا ، لایه های کاغذ لوله شده، گل ها ، حباب ها و … بصورت قابل تفکیک در فتوشاپ قرار داده شده اند.

برای خرید دانلودی این فایل و دریافت فایل در ایمیلتان، لطفا ایمیل خود را بصورت دقیق وارد کنید و اطلاعات خواسته شده را درست وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.