⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

آموزش گرفتن عکس پرسنلی در منزل

در این مطلب از سایت گروه گرافیکی نگار پی اس دی ها، قصد داریم فیلم آموزش گرفتن عکس پرسنلی و یا عکس پاسپورتی را بصورت حرفه ای و کاملا اصولی را برای دانلود در اختیار شما دوستان قرار دهیم. این آموزش به شما یاد می دهد برای گرفتن یک عکس پرسنلی صورت در چه جهتی باید باشد و عکس از چه بخشی باید کراپ شود.

عکس های پرسنلی به تصاویری گفته می شود که برای ثبت نام های اداری و یا در مدارک شخصی براش شناسایی افراد از آن استفاده می کنند و معمولا در اندازه های ۲×۳ ، ۳×۴ و… می باشند. گاهی ممکن است برای یک ثبت نام اینترنتی ، بخواهید از نمونه ای از تصاویر دیجیتالی خود به عنوان تصویر آی دی کارت استفاده کنید.

آموزش عکس پرسنلی در فتوشاپ، آموزش ساخت عکس پرسنلی در فتوشاپ، آموزش ساخت عکس سه در چهار در فتوشاپ، سایز عکس سه در چهار بصورت استاندارد دقیقا به این اندازه نیست بلکه به اندازه ی ۲.۷ در ۳.۴ می باشد اما می توان در فتوشاپ از همان اندازه ی ۳ در ۴ سانتی متر نیز استفاده کرد.

برای ساخت یک عکس پرسنلی در ابعاد استاندار همچنین میتوانید در محیط فتوشاپ کلید C یا ابزار کراپ رو بزنید و از نوار تنظیمات ابزار که بالای صفحه هست، Width و Hight رو ۳ در ۴ cm بگذارید و DPI رو هم روی ۳۰۰ اگه برای چاپ هست و در نهایت با موس کراپ رو ، روی عکس بکشید و انتخاب کنید و اگه مد نظر بود Enter بزنید تا سایز فیت بشه.

برای چاپ عکس ۳ در ۴ نیز ، لازم است عکس خود را منظم و کنار هم کنار هم در یک فایل ۱۳ در ۱۸ سانتی متر یا ۱۶ در ۲۱ سانتی متر چیده و برای چاپ ذخیره کنید.

آموزش گرفتن عکس پرسنلی در منزل

برای دانلود این فیلم آموزشی نحوه گرفتن عکس پرسنلی یا پاسپورتی به ادامه پست بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.