⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اکشن, پلاگین فتوشاپ

دانلود اکشن تنظیمات رنگی عکس آتلیه

اکشن تنظیمات رنگی عکس آتلیه ای و تنظیمات نور عکس را در این مطلب از سایت پی اس دی ها جهت دانلود رایگان آماده کرده ایم. این اکشن پر کاربرد آتلیه ای، شامل بیش از ۶۰ دستور می باشد که می تواند بیشتر از ۶۰ مدل تنظیمات رنگ و نور و… را روی عکس شما اعمال کند. جهت استفاده از این اکشن تنظیمات رنگی عکس ، می توانید ابتدا اکشن خود را در فتوشاپ لود یا بارگذاری کنید و سپس عکس خود را در فتوشاپ باز کرده و با کلیک روی هر کدام از دستورات موجود در این اکشن یا پلاگین فتوشاپ، و زدن دکمه ی مثلثی پایین پنجره ی اکشن ، این اکشن را فقط با یک کلیک، روی عکس خود اعمال کنید.

جلوه های جذابی که توسط این اکشن آتلیه ای می توانید روی عکس خود اعمال کنید، می تواند به حرفه ای شدن طراحی عکس شما در آتلیه کمک کند. در تصویر زیر برخی از جلوه ها و افکت هایی که توسط این پلاگین فتوشاپ به عکس می توانید بدهید، مشاهده میکنید. جلوه هایی که به میکاپ عکس نیز جلوه ی بهتری خواهد داد. توسط این اکشن فتوشاپ می توانید با کمی خلاقیت جلوه ی یخی و رنگ های سرد را نیز به عکس های خود اضافه کنید.

ناگفته نماند که فرمت فایل های اکشن، atn است و از طریق منوی اکشن قابل باز کردن در نرم افزار فتوشاپ می باشند. برای دانلود این اکشن فتوشاپ با حجم کم به ادامه مطلب سایت پی اس دیها بروید.

دانلود اکشن تنظیمات رنگی عکس آتلیه

دانلود اکشن تنظیمات رنگی عکس آتلیه

برای استفاده از این اکشن فتوشاپ رنگی کردن عکس ، ابتدا اکشن خود را در فتوشاپ باز کنید و سپس عکس خود را در فتوشاپ وارد کرده و با کلیک روی هر کدام از دستورات موجود در این اکشن یا پلاگین فتوشاپ، و زدن دکمه ی مثلثی پایین پنجره ی اکشن ، این اکشن را فقط با یک کلیک، روی عکس خود اجرا کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.