⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, اطلاعیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس

فون عروس داماد فشن و اسپرت

تخفیف ویژه جهت فروش پکیج کالکشن فون عروس داماد فشن و اسپرت . باطلاع شما مشتریان و کاربران محترم سایت پی اس دی ها می رساند گروه گرافیکی نگار مجموعه ای متنوع و کالکشن از انواع بک گراند های لایه باز Psd جهت طراحی آلبوم دیجیتال عکس عروس و آلبوم ایتالیایی را برای فروش در مدت محدود آماده کرده است. این بسته فون عکاسی psd برگرفته از گلچینی از محصولات پیشین ما است که هم اکنون تعداد محتویات این فایل ۱۰۰ عدد فایل لایه باز می باشد. کیفیت تمام این بک گراند ها بالا [۳۰۰ DPI] می باشد و از نظر لایه باز بودن نیز تضمین می شود.

فون عروس و داماد فشن و اسپرت پک شماره ۶۹

فون آتلیه زمینه روشن

فون عروس داماد فشن و اسپرت کاملا لایه باز | PSD | تعداد ۱۰۰ عدد | اندازه ۳۰×۶۰ سانتیمتر | کیفیت ۳۰۰ DPI

در این پکیج سعی شده است نمونه ها به گونه ای گلچین شوند در  فون ها شما بتوانید خیلی راحت فایل خود را جایگزین و در طرح قرار دهید. جهت مشاهده نمونه ها و بررسی چند عدد از این ها و همچنین دانلود نمونه های موجود در این پکیج به ادامه مطلب بروید.

فون عروس و داماد فشن و اسپرت پک شماره ۶۹

فون جدید عکس عروس و داماد

نمونه زیر یکی از همین فون عکاسی موجود در این پکیج فون عکاسی psd آلبوم ایتالیایی می باشد که برای شما امکان درج سه عدد عکس در طراحی یک برگ آلبوم مهیا شده است. این روش چینش به گونه است که در عین سادگی طرح شما خیلی شلوغ نمی شود

 یک برگ نمونه از فون عکاسی موجود در پک شماره ۶۹

فون عکاسی لایه باز

در طرح فون عکاسی آلبوم دیجیتال زیر نیز از افکت لایت و نورپردازی از پشت سر سوژه استفاده شده، در این تکنیک سوزه ای که روی لایه نور قرار گیر ناخوداگاه نمای بیشتری دارد مخصوصا اگر تصویر ان سوژه را بصورت قدی بگیرید و روی طرح قرار دهید.

نمونه فون فشن آلبوم ایتالیایی موجود در پک شماره ۶۹

فون فشن

بکارگیری متون نستعلیق و شعرهای فارسی در برخی از فایل های این پکیج فون عکاسی یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه است که در تصویر زیر یک نمونه از آن را برای نمایش شما کاربران گرامی قرار داده ایم. لایه شعر در بک گراند زیر جداست و امکان ادیت و جابجایی دارد.

نمونه طرح فون فشن با متون نستعلیق فارسی در پک شماره ۶۹

فون اتلیه با نستعلیق

در این مجموعه فون آلبوم دیجیتال از طرح هایی با فضای گرافیکی روشن نیز بهره برده شده است. مثلا در نمونه زیر مشاهده می فرمایید که زمینه اصلی کار دارای رنگ روشن می باشد. در این نوع طرح ها شما می بایست به هارمونی رنگ لباس سوژه با بک گراند پیش از عکاسی توجه بفرمایید و از رنگ هایی با هارمونی مناسب این بک گراند ها استفاده نمایید.

نمونه فونلایه باز آتلیه با زمینه روشن موجود در پک شماره ۶۹

فون آتلیه زمینه روشن

بکارگیری تکنیک ها انتزاعی در طراحی در قالب کادرهای کاربردی و قابل استفاده جهت درج تصویر از دیگر نمونه ها و پک های موجود در این بسته می باشد. مثلا در تصویر زیر به این موضوع پی خواهید برد که چگونه با همین تکنیک ساده چهار تصویر در یک برگ آلبوم کار شده است.

نمونه طراحی شده آلبوم دیجیتال با تکنیک های انتزاعی و کادرهای کاربردی موجود در پک شماره ۶۹

بک گراند لایه باز آلبوم دیجتال

استفاده از شیوه آکساسوار در طراحی بک گراند. در طرح زیر مشاهده می نمایید که چگونه یک  گلدان پر از گل های لاله توانسته به دکور موجود در این بک گراند نمای خوبی بدهد. این شیوه از صحنه پردازی و آکساسوار در این برگ از آلبوم مجموعه شماره ۶۹ به خوبی مشخص است.

نمونه طرح موجود در پک شماره ۶۹ آلبوم عکس عروس و داماد

فون جدید عکس عروس و داماد

آلبوم دیجیتال عروس و داماد

فون عروس داماد فشن و اسپرت

آلبوم دیجیتال اروپایی عروس و داماد

فون عروس داماد فشن و اسپرت

آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد و اسپرت psd

فون عروس داماد فشن و اسپرت

آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد و اسپرت psd

فون عروس داماد فشن و اسپرت

آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد

تصاویر و عکس های بالا معرفی مختصری بود از نمونه های موجود در این پکیج با ارزش که تعداد فایل های آن ۱۰۰ عدد می باشد. جهت دانلود و مشاهده تمام فایل های موجود در این پکیج لینک زیر را دانلود و با کامپیوتر مشاهده بفرمایید.

 دانلود دمو پک کالکشن شماره ۶۹

 

بک گراند عروس

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. با سلام کاربر گرامی – ممکن است فوشاپ شما نسخه غیرنصبی و پرتابل باشد.

      2. الهه گفت:

        سلام روزتون بخیر ببخشید من با فتوشاپ cs5 کار میکنم وقتی فتوشاپو میبندم دوباره باز میکنم همه تنظیماتش بر میگرده به حالت پیش فرض خودش مثلا هر چه براش لود کردم با بستن فتوشاپ پاک میشه.ممنون میشم شما کمکم کنید.

      Sorry, the comment form is closed at this time.