⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس, بک گراند وایت روم

دانلود بک گراند عمارت وایت روم رایگان با پیانو

دانلود رایگان بک گراند وایت روم عمارت با پیانو توسط سایت پی اس دی ها که متعلق به گروه گرافیکی نگار (فرخی) بصورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته است ، این بک گراند وایت روم زیبا ، عمارت لوکس و مجلل و شیکی است که ترکیب دکور نمای داخلی خانه مدرن و پیانو مشکی رنگ زیبا می باشد.
White Room یا اتاق سفید ، دکور های سفید و شیک و مجلل یا لوکس هستند که در آتلیه ها چیده می شوند و امروزه رایج است. در آتلیه های عکاسی، از تصاویر و دکور های وایت روم جهت عکاسی از عروس و داماد ، اسپرت و حتی گاها کودک نیز استفاده می کنند.
در بک گراند های وایت روم یا دکور های وایت روم عموما از رنگ سفید یا رنگ های روشن استفاده می شود. مثلا آینه و کنسول سفید، تاقچه ی گچبری به رنگ سفید، شومینه ی سفید وایت روم، مبل وایت روم و … که گاها رنگ های طلایی یا نقره ای نیز در آن بکار می رود.

این بک گراند با کیفیت وایت روم، در ابعاد بزرگ جهت دانلود قرار داده شده و برای طراحی و قرار گیری عکس بصورت حرفه ای در این بک گراند وایت روم با کیفیت می توانید عکس عروس و داماد را در بک سفید بگیرید و پس از دوربر کردن عکس عروس و داماد آن را در این بک گراند وایت روم قرار دهید. و با استفاده از تکنیکهای فتوشاپ و مد لایه ها و ایجاد سایه در جهتی که از پنجره و در نور می تابد، به سمت سوژه ، یک عکس حرفه ای را ایجاد و طراحی کنید.

برای دانلود رایگان این بک گراند وایت روم به صورت رایگان بر روی گزینه دانلود کلیک نمایید.

دانلود بک گراند عمارت وایت روم رایگان با پیانو

دانلود بک گراند عمارت وایت روم رایگان با پیانو

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.