⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز

 دانلود تقویم شمسی ۱۳۹۶ کودک بصورت پی اس دی

دانلود تقویم شمسی ۱۳۹۶ کودک بصورت پی اس دی با شخصیت های کارتونی کارتون من نفرت انگیز در ادامه مطلب قابل دریافت میباشد. تقویم کاملا لایه لایه با تمام جزئیات و قابلیت ویرایش اعداد و متن.

این تقویم لایه باز پی اس دی ۹۶ در ابعاد ۶۰۰۰ در ۶۰۰۰ پیکسل اماده شده است. و کیفیتی عالی برای چاپ در ابعاد بزرگ دارد.

تمامی شخصیت های کارتونی از بکگراند و تقویم جدا هستند و قابلیت جابجایی دارند. همچنین فریم های دایره ای استفاده شده در پس زمینه ی تقویم، جدا از بکگراند هستند.

 دانلود تقویم شمسی ۱۳۹۶ کودک بصورت پی اس دی

برای دریافت لینک دانلود روی لینک خرید پایین بزنید و پس از تکمیل فرآیند خرید، لینک این تقویم را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید .

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

برای دانلود رایگان انواع جدید ترین پی اس دی های عروس ، اسپرت ، کودک ، کارت ویزیت ، موکاپ پی اس دی و … در کانال گروه گرافیکی نگار با چندین هزار عضو ، عضو شوید و از مطالبی که هر روز در کانال تلگرامی psdha.ir قرار داده می شود استفاده کنید.

آدرس کانال تلگرامی پی اس دی ها : Negarpsd@

در صورتی که از طریق لینک بالا موفق به عضویت در کانال نشدید، به شماره ما در تلگرام پیام بدین و لینک کانال را دریافت کنید. ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.