⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, افکت عکس, دانلود ویژه

 دانلود حباب برای طراحی عکس به شکل حیوان

دانلود حباب برای طراحی عکس به شکل حیوان ، در این مطلب از سایت پی اس دی ها تعداد ۲۰ تصویر بسیار با کیفیت از حباب در شکل های مختلف را آماده کرده ایم که بصورت overly روی عکس قرار میگیرد و نمای زیبایی از حباب روی عکس های آتلیه ای را میتوانید توسط این حباب های زیبا به عکس خود بدهید.

حباب ها بصورت قلب ، ستاره ، حیوانات مختلف زرافه ، خرگوش ، خرس ، فیل و … میباشند.

کد محصول حباب برای طراحی عکس : ۳۴۶۵

دانلود حباب برای طراحی عکس به شکل حیوان

برای خرید این ۲۰ تصویر با کیفیت حباب، روی لینک خرید پایین بزنید و پس از پرداخت، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

برای مشاهده ی نمونه های کامل این ۲۰ تصویر با کیفیت حباب های متنوع در اشکال مختلف قلبی ، ستاره ، حیوان و … به ادامه مطلب بروید.

افکت حباب فتوشاپ

دانلود حباب برای طراحی عکس به شکل حیوان

۲۰ عدد تصویر با کیفیت حباب حیوانات ، حباب قلبی ، حباب ستاره ، حباب خرگوش ، حباب زرافه ، حباب خرس ، حباب فیل ، با کیفیت عالی و ابعاد ۵۰۰۰ در ۳۴۰۰ پیکسل برای طراحی عکس های آتلیه ای و عکس کودک در باغ و منظره را در تصویر بالا مشاهده میکنید، تمامی این حباب ها را می توانید با تکنیک تغییر مد لایه ها در فتوشاپ بدون نیاز به دوربر کردن ، روی عکس قرار دهید و افکت حباب روی عکس ایجاد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.