⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, بک گراند آتلیه, بک گراند عکس عروس, بک گراند وایت روم

دانلود رایگان آلبوم عروس ایتالیایی

دانلود رایگان آلبوم عروس ایتالیایی به صورت پی اس دی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها آماده ی دانلود کرده ایم. این فایل لایه باز آلبوم عروس ایتالیایی که در فرمت psd طراحی شده در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش است. برای طراحی عکس عروس و داماد در این فایل پی اس دی آلبومی میتوانید عکس عروس را در بکگراند سفید بگیرید و دوربری کنید، همچنین در فریم دایره شکل سمت چپ نیز میتوانید عکس را با تکنیک کلیپینگ ماسک قرار دهید.

دانلود رایگان آلبوم عروس ایتالیایی

این فون عروس آلبوم ایتالیایی ، بک گراندی از پله و عمارت وایت روم است و در آن از بوکه ها و نقاط نورانی زیبا نیز استفاده شده، همچنین دور فریم دایره ای با قطرات آب طراحی شده که قابلیت جابجایی و ادیت هم دارد. برای دانلود آلبوم دیجیتال عروس ، آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد ، آلبوم دیجیتال عکس عروسی ، آلبوم دیجیتال پی اس دی عکس عروس و داماد به ادامه مطلب بروید.

همچنین در این مطلب از سایت می توانید پی اس دی پایین را نیز دانلود کنید که نمایی از پل در کنار آسمان می باشد و مناسب قرارگیری عکس های آتلیه ای است. این فون آتلیه نیز بصورت پی اس دی در دسترس شما جهت دانلود قرار گرفته است.

دانلود رایگان آلبوم عروس ایتالیایی

در بخش دانلود، دو لینک قرار دارد که پی اس دی آلبوم ایتالیایی عمارت اولی را میتوانید از لینک مستقیم دانلود کنید

و این پی اس دی پل و آسمان را میتوانید از لینک دوم یا لینک کمکی بصورت رایگان دانلود کنید.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.