⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, بک گراند لایه باز, دانلود فون اسپرت, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه, فون آتلیه, فون عروس و داماد

دانلود آلبوم دیجیتال ژورنال برای چینش

دانلود آلبوم دیجیتال ژورنال برای چینش عکس عروس و داماد و اسپرت آتلیه ای را در این مطلب از سایت پی اس دی ها آماده کرده ایم. این بک گراند های لایه باز آلبوم ایتالیایی که مناسب چینش عکس در حالات مختلف ژرنالی می باشد، بصورت فریم و قاب های زیبا و جذاب برای عکس عروس و اسپرت ، طراحی شده و فرمت پی اس دی دارد.

کد محصول : ۳۷۹۵

تعداد و فرمت : ۱۵ فایل لایه باز در ابعاد ۳۰ در ۶۰ آلبومی و فرمت psd

نمونه هایی از طراحی با این فون های آلبوم دیجیتال عکس عروس و اسپرت که به سبک ژورنال عروس طراحی شده ، در ادامه می توانید مشاهده نمایید و همچنین با جابجا کردن فریم ها و قاب های این بک گراند ها، چینش جدیدی از عکس را به سلیقه خود ، ارائه کنید.

دانلود آلبوم دیجیتال ژورنال برای چینشدانلود آلبوم دیجیتال ژورنال برای چینش

فون آلبوم دیجیتال ژورنالی با فرمت PSD و فریم و قاب های متنوع و زیبا

برای جلوگیری از هرگونه مشکل لطفا دانلود فقط با کامپیوتر و نرم افزار مخصوص دانلود مثل IDM انجام شود

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gif برای مشاهده ی نمونه کامل این مجموعه آلبوم ژرنال عکس عروس ، روی این لینک بزنید.

برای دانلود این مجموعه بک گراند لایه باز ژرنالی عروس ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

لینک دانلود پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود آلبوم دیجیتال ژورنال برای چینش

آلبوم دیجیتال عکس عروس بصورت پازلی و کاملا لایه باز ، برای طراحی عکس آتلیه ای عروس و داماد

برای قرار گیری عکس عروس و یا اسپرت در این فون های کاملا لایه باز پی اس دی آلبوم ایتالیایی نیازی به دوربر کردن عکس یا سوژه ندارید و تنها با یک کلیک ، عکس خود را در این فون لایه باز آلبوم دیجیتال عکس ، می توانید جایگزین نمایید.

دانلود آلبوم دیجیتال ژورنال برای چینش

آلبوم ایتالیایی عکس اسپرت و عروس ، برای طراحی عکس آلبومی ژرنال عروس و داماد در آتلیه

برای اینکه عکس عروس یا سوژه ی اسپرت خود را در این فون لایه باز آلبوم ژرنال قرار دهید، نیازی به برش عکس نیست ، بلکه با استفاده از تکنیک کلیپینگ ماسک در فتوشاپ و فقط با یک کلیک میتوانید عکس عروس خود را در این آلبوم ایتالیایی ژورنالی قرار دهید.  دانلود آلبوم دیجیتال ژورنال برای چینش

بک گراند لایه باز آلبوم ایتالیایی عروس بصورت پازلی ، برای چینش عکس عروس و داماد ، و یا عکس های آلبوم ژرنال اسپرت بصورت دایره وار

با خرید این مجموعه ی لایه باز آلبوم ژرنال عکس عروس و اسپرت ، براحتی میتوانید چینش عکس های خود را در یک البوم دیجیتالی انجام دهید و بدون صرف وقت زیاد، با تکنیک های ساده ی فتوشاپی میتوانید عکس را در این فریم های متنوع و زیبا ، قرار دهید.

برای خرید این مجموعه آلبوم ژرنال ، با پرداخت مبلغ، بصورت اتوماتیک پس از تکمیل خرید، می توانید لینک دانلود این مجموعه را در اختیار داشته و براحتی دانلود کنید و در نرم افزار فتوشاپ برای طراحی و چاپ آلبوم های ژرنال آتلیه عکاسی خود استفاده نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.